Witam Kolegów, Koleżanki
Sprawa jest bardzo pilna poniewaz samochod musi byc sprawny za 2 dni (do przejechania ok~400km) a wyglada to tak:
Wsiadam do Golfa, probuje zapalic - rozrusznik kręci, kreci, kreci... i tak sobie mozna krecic az akumulator padnie. Ale jesli przed kreceniem sciagnie sie z gaznika rurke ktora paliwo wraca do baku i sie sprobuje odpalic to nie ma problemu (oczywiscie wyleje troche paliwa na silnik no ale odpala). Gdzie tu jest problem? Rocznik 94 silnik 1.6
Samoistne zalewanie - bardzo pilne
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Poszedlem do auta, sprobowalem odpalic nie ruszajac niczego i zapalil...
Pojechalem na stacje benzynowa, zgasilem go, zalałem, probowalem odpalic - znow kręci i nie zaskoczy. Sciagnalem rurke, zapalił. Pod domem zdjąłem rurke, zatkałem krocieć kijem - zapaliło. Juz kompletnie nie wiem o co w tym chodzi.
Pojechalem na stacje benzynowa, zgasilem go, zalałem, probowalem odpalic - znow kręci i nie zaskoczy. Sciagnalem rurke, zapalił. Pod domem zdjąłem rurke, zatkałem krocieć kijem - zapaliło. Juz kompletnie nie wiem o co w tym chodzi.
kolego czy tobie chodzi o powrót paliwa z podstawy wtrysku który zatkasz
możliwe ze coś w podstawie wtrysku szwankuje , nie wiem dokładnie ale czy tam niema czasami regulaatora ciśnienia na membranie i jak zatkniesz odpływ to dostaje właściwe ciśnienie
możliwe ze coś w podstawie wtrysku szwankuje , nie wiem dokładnie ale czy tam niema czasami regulaatora ciśnienia na membranie i jak zatkniesz odpływ to dostaje właściwe ciśnienie
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 304 gości