gubi wolne obroty na PB i LPG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ozik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 23:41
Lokalizacja: Wola /slask
Kontakt:

gubi wolne obroty na PB i LPG

Post autor: ozik » czw sie 06, 2009 13:20

jak w temacie nie trzymie wolnych obrotow faluje ponizej 1000obr jak przegazuje spada z gory na dol to zawsze gasnie jak tak delikatnie opuszczam obroty to trzymie tak z bieda ponizej tysiaca falujac na obu paliwach na LPG troche gorzej,

wymenilem przewody wysokiego napiecia bo mialy przebicia mialem nadzieje ze to przyczyna ale niestety nie pomoglo


brak podpisu

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » czw sie 06, 2009 14:45

silniczek krokowy odpowiada za wolne obroty



Awatar użytkownika
ozik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 23:41
Lokalizacja: Wola /slask
Kontakt:

Post autor: ozik » pt sie 07, 2009 01:03

na pb jeszcze utrzymuje ponizej 1000 falujace niskie obroty na lpg gasnie zawsze,

krokowego przeczyscilem benzyna potem wd40 i nic nie dalo


brak podpisu

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » pt sie 07, 2009 01:48

podcisnienia sprawdz... jak bedzie dziurka taki efekt


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » pt sie 07, 2009 06:22

ozik pisze:na pb jeszcze utrzymuje ponizej 1000 falujace niskie obroty na lpg gasnie zawsze,
no to jak na PB utrzymuje to tylko lpg- parownik do regulacji.



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » pt sie 07, 2009 07:54

a rozdzielaczacz w jakim stanie ??jak po strzale to nigdy nie dojdziesz do ładu z obrotami



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt sie 07, 2009 08:14

Zawór stabilizacji wolnych obrotów "brzęczy" jak włączysz zapłon ?

[ Dodano: Pią Sie 07, 2009 08:28 ]
P.S

Zobacz czy jak troszeczkę podniesiesz wolne obroty na "śrubie" na przepustnicy to obroty się stabilizują? Jeśli tak to albo bardzo zabrudzony filtr powietrza, albo lekka korekcja na "śrubie" od gazu a jak ona nie przyniesie skutku to może membrany w parowniku już padają. (Stan parownika można orientacyjnie sprawdzić w taki sposób - w parowniku jest taka śrubka-pokrętło od ustawiana wolnych obrotów, jeśli kręcąc nią w jedną stronę obroty rosną a w dugą maleją to raczej jest ok. jeśli jest inaczej, np. po środku są najwyższe obroty a lewo i w prawo maleją to może być już dojechany reduktor).
"Niewłaściwe" działanie PB w zagazowanym K-jetroniku może być zjawiskiem "normalnym" to znaczy układ benzynowy k-jetronika nie lubi pracować "na sucho" i mogą występować anomalie w pracy silnika na PB. Już nie wspomnę o tym że KR powinien chodzić na etylinie98 (której już nie ma, można do PB98 dodać środek sprzedawany na stacjach paliw , ale to tylko taka dygresja). Na gazie powinien śmigać jak ta lala.
Ja miałem zagazowanego KR-a i na gazie pięknie chodził.
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 08:33 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 380 gości