gubi wolne obroty na PB i LPG
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
gubi wolne obroty na PB i LPG
jak w temacie nie trzymie wolnych obrotow faluje ponizej 1000obr jak przegazuje spada z gory na dol to zawsze gasnie jak tak delikatnie opuszczam obroty to trzymie tak z bieda ponizej tysiaca falujac na obu paliwach na LPG troche gorzej,
wymenilem przewody wysokiego napiecia bo mialy przebicia mialem nadzieje ze to przyczyna ale niestety nie pomoglo
wymenilem przewody wysokiego napiecia bo mialy przebicia mialem nadzieje ze to przyczyna ale niestety nie pomoglo
brak podpisu
Zawór stabilizacji wolnych obrotów "brzęczy" jak włączysz zapłon ?
[ Dodano: Pią Sie 07, 2009 08:28 ]
P.S
Zobacz czy jak troszeczkę podniesiesz wolne obroty na "śrubie" na przepustnicy to obroty się stabilizują? Jeśli tak to albo bardzo zabrudzony filtr powietrza, albo lekka korekcja na "śrubie" od gazu a jak ona nie przyniesie skutku to może membrany w parowniku już padają. (Stan parownika można orientacyjnie sprawdzić w taki sposób - w parowniku jest taka śrubka-pokrętło od ustawiana wolnych obrotów, jeśli kręcąc nią w jedną stronę obroty rosną a w dugą maleją to raczej jest ok. jeśli jest inaczej, np. po środku są najwyższe obroty a lewo i w prawo maleją to może być już dojechany reduktor).
"Niewłaściwe" działanie PB w zagazowanym K-jetroniku może być zjawiskiem "normalnym" to znaczy układ benzynowy k-jetronika nie lubi pracować "na sucho" i mogą występować anomalie w pracy silnika na PB. Już nie wspomnę o tym że KR powinien chodzić na etylinie98 (której już nie ma, można do PB98 dodać środek sprzedawany na stacjach paliw , ale to tylko taka dygresja). Na gazie powinien śmigać jak ta lala.
Ja miałem zagazowanego KR-a i na gazie pięknie chodził.
[ Dodano: Pią Sie 07, 2009 08:28 ]
P.S
Zobacz czy jak troszeczkę podniesiesz wolne obroty na "śrubie" na przepustnicy to obroty się stabilizują? Jeśli tak to albo bardzo zabrudzony filtr powietrza, albo lekka korekcja na "śrubie" od gazu a jak ona nie przyniesie skutku to może membrany w parowniku już padają. (Stan parownika można orientacyjnie sprawdzić w taki sposób - w parowniku jest taka śrubka-pokrętło od ustawiana wolnych obrotów, jeśli kręcąc nią w jedną stronę obroty rosną a w dugą maleją to raczej jest ok. jeśli jest inaczej, np. po środku są najwyższe obroty a lewo i w prawo maleją to może być już dojechany reduktor).
"Niewłaściwe" działanie PB w zagazowanym K-jetroniku może być zjawiskiem "normalnym" to znaczy układ benzynowy k-jetronika nie lubi pracować "na sucho" i mogą występować anomalie w pracy silnika na PB. Już nie wspomnę o tym że KR powinien chodzić na etylinie98 (której już nie ma, można do PB98 dodać środek sprzedawany na stacjach paliw , ale to tylko taka dygresja). Na gazie powinien śmigać jak ta lala.
Ja miałem zagazowanego KR-a i na gazie pięknie chodził.
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 08:33 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości