Zegary i komputer nie gasną po wyłączeniu silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zegary i komputer nie gasną po wyłączeniu silnika
Mam problem i potrzebuje pomocy! Po wyłączeniu silnika,wyjęciu kluczyka ze stacyjki i wyłaczeniu świateł zegary nadal się palą i nie można ich wyłaczyć,oprócz tego komputer po wykonaniu tych wszystkich czynności j.w pokazuje zuzycie paliwa na 100 i tez nie gaśnie! Dopiero po odłaczeniu akumulatora wszystko znika ale po ponownym podłaczeniu cały problem powraca! NIE WIEM CO JEST GRANE!! POMOCY!
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 12:24 przez wafloo_23, łącznie zmieniany 3 razy.
waf(L)oo_23
Samo się tak zrobiło !!! Nic nie kombinowałem!!! Jak to mam edytować temat? Nie rozumiem? Temat zamieściłem dwa dni temu ! Odwiedziło go prawie 40 osób ale nik nie był w stanie mi pomóc!! Więc ponowiłem temat!
Ostatnio zmieniony czw sie 06, 2009 15:30 przez wafloo_23, łącznie zmieniany 1 raz.
waf(L)oo_23
- boges74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 800
- Rejestracja: pn sty 17, 2005 23:45
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
To znaczy że za pisanie duzymi literami oraz krzyczenie na forum można dostać ostrzeżenie (poczytaj regulamin) a co do twojego tematu to chwile poczekaj na odpowiedź Pozdrowafloo_23 pisze:Co to znaczy że warna dostane??? Minki i wykrzykniki dołaczyłem aby więcej osób zauważyło mój temat!! Bo j.w. po ostanim wpisie tego tematu nikt mi nie pomógł
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Najczęściej przez określenie "zwarcie" rozumie się niezamierzony przepływ napięcia czyli inaczej "plusa" do blachy, ale czasem taki przepływ leci inaczej - nie do blachy a do sąsiedniego pinu bądź sąsiedniej ścieżki a też nazywamy to zwarciem.
W tym wypadku może tak być że jakimś cudem ścieżka czy pin otrzymujący sygnał ze stacyjki tylko w czasie "zapłonu" - nadal dostaje prąd także po wyłączeniu zapłonu i licznik (i komputer też) że się tak wyrażę "myśli", że zapłon jest dalej. Także tą ścieżką może dostawać się napięcie "do tyłu"' czy też "pod włos" w kierunku komputera i sprawia to niewyłączanie się zegarów.
Może dobry elektronik od zegarów się wypowie czy dobrze kombinuję. Od strony elektrotechnicznej, czyli styki stacyjka czy kable jest to raczej niemożliwe.
A np. lampki kontrolne powiedzmy hamulca ręcznego czy płynu chłodzącego - gasną i chodzi cały czas o centralny wyświetlacz w liczniku?
W tym wypadku może tak być że jakimś cudem ścieżka czy pin otrzymujący sygnał ze stacyjki tylko w czasie "zapłonu" - nadal dostaje prąd także po wyłączeniu zapłonu i licznik (i komputer też) że się tak wyrażę "myśli", że zapłon jest dalej. Także tą ścieżką może dostawać się napięcie "do tyłu"' czy też "pod włos" w kierunku komputera i sprawia to niewyłączanie się zegarów.
Może dobry elektronik od zegarów się wypowie czy dobrze kombinuję. Od strony elektrotechnicznej, czyli styki stacyjka czy kable jest to raczej niemożliwe.
A np. lampki kontrolne powiedzmy hamulca ręcznego czy płynu chłodzącego - gasną i chodzi cały czas o centralny wyświetlacz w liczniku?
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 13:03 przez Zico63b, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 194 gości