problemy z turbinką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- czarna małpa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 585
- Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
problemy z turbinką
Jak w temacie,raz przy 2 tys obrotków smiga jak ta lala,a raz trzeba go ciągnąc do 4,kopci przy tym jak jasna ch...a.Jakieś propozycje co do usterki???
Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- czarna małpa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 585
- Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
cdn
nieiwem,auto mojego kumpla,spotkalem sie z nim pare dni temu i opowiedzial co sie dzieje,bede z nim gadal w Niedziele,zapytam.
Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt kwie 07, 2009 17:59
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
- czarna małpa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 585
- Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
witam mialem podobny problem z tym ze jezdze tdi turbina mi ciagla do 2 tys i koniec czasem udalo sie wejsc wyzej tak 3 3,5 tys pojechalem na orginalnego vaga okazalo sie ze mam pekniety jakis przewod cisnieniowy od turbiny i ladowala nie tyle powietrza co tzeba zrobili mi ten przewod i jest ok.Proponuje jechac na vaga i zrobic logi dynamiczne wtedy wszystko bedzie jasne Pozdrawiam
ja mialem podobnie. czasami normalnie smigal a czasami tak jak u ciebie. powodem bylo przelaczanie sie komputera w tryb awaryjny. wylaczenie zaplonu i ponowne odpalenie usuwalo ta usterek (chwilowo)... jezeli u ciebie bedzie tak samo proponuje szybciutko wymienic zawor n75 (chyba to ten). jezeli nie pomoze to szybko na regeneracje turbiny. ja nie pojechalem i 2 miesiace pozniej turbina wybuchla
ludzie to jest TD nie TDI tu nie ma kompa i n75 tylko czysta mechanika
ja stawiam na WG a dotego wyczyscil bym EGR
pozatym turbina rzoca juz chyba pokazne ilosci oleju bo widze na fotce ze cieknie z kolanka od dolotu
ja stawiam na WG a dotego wyczyscil bym EGR
pozatym turbina rzoca juz chyba pokazne ilosci oleju bo widze na fotce ze cieknie z kolanka od dolotu
Ostatnio zmieniony czw sie 06, 2009 15:27 przez Virus177, łącznie zmieniany 2 razy.
Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ja bym do tych wszystkich rad dorzucił sprawdzenie dolnego koła rozrządu.Czy nie kołysze się na boki . Połączenie tego koła z wałem korbowym to można by rzec wada fabryczna silnika 1,9 TD AAZ .Gdy dolne koło rozrządu złapie trochę luzu ,przestawia się zapłon .Objawy to chwilowe nierównomierne obroty ,dymienie ,brak mocy ,trudnosci w odpalaniu.Zignorowanie kołyszącego się koła rozrządu kończy sie spotkaniem tłoków z zaworami ...
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości