Co się dzieje z obrotami?? mkII 1,6 tdicl 1990r

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

przemo1991-17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
Lokalizacja: Opatów

Co się dzieje z obrotami?? mkII 1,6 tdicl 1990r

Post autor: przemo1991-17 » czw sie 06, 2009 10:17

witam. od niedawna posiadam golfa takiego jak w temacie, i od początku mam problem. ustawiam obroty silnika na 980obr/min, z wylączonymi odbiornikami prądu. wszystko gra. włączam światła-obroty spadaja, wlączam nawiew-obroty spadaja, swiatla drogowe- to samo. nie mam pojecia co to moze byc. prosze o pomoc, pozdrawiam


Przemo

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » czw sie 06, 2009 10:35

wydatek szczatkowy do regulacji



przemo1991-17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
Lokalizacja: Opatów

Post autor: przemo1991-17 » czw sie 06, 2009 10:39

a jak to sie robi?? dam rade sam?? sory, ale jestem zielony w tych sprawach...


Przemo

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » czw sie 06, 2009 10:51

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +resztkowy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... cz%B1tkowy

ale na pytanie czy dasz rade, to musisz sobie sam odpowiedziec po przeczytaniu tych linkow



arwam

Post autor: arwam » czw sie 06, 2009 10:59

prawdopodobnie za duży wydatek szczątkowy a obroty regulujemy ukośną śrubką która schodzi za pompę i widać ją od strony silnika

[ Dodano: 06 Sie 2009 11:03 ]
przemo1991-17,

jak będziesz pod Sandomierzem to możesz do mnie podjechać i wtedy zaradzimy temu choć nie wielkie wahania są normalne zwłaszcza przysilnikach 1.6 z racji mniejszego skoku tłoka.
to raz a dwa że jest to pompa mechaniczna i dopiero jak obroty spadną to pompa zwiększa ilośc wtryskiwanego paliwa ale to nie jest tak zrobione jak w benzyniakach że obroty spadną i zaraz się podnoszą do zadanego poziomu.
Chyba że u Ciebie spadki obrotów po włączeniu świateł są duże



przemo1991-17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
Lokalizacja: Opatów

Post autor: przemo1991-17 » czw sie 06, 2009 11:39

dzieki panowie. wlasnie wrocilem z garazu, no i wszystko gra. obroty sie trzymaja(widac male wachania, ale minimalne). zobaczymy jak bedzie w trasie, no ale jestem dobrej myslixD


Przemo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości