mk3 gti 2E silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk3 gti 2E silnik
Witam czy miał ktoś problem z silnikiem tzn. chodzi mi dokładnie oto iż samochód gdy jest zimny odpala i jest ok natomiast gdy chce się jechać jest slaby i nie chce się wkręcać. Jak pochodzi około minute na biegu jałowym to przechodzi ale tez nie do końca. Jak się już jedzie to po przejechaniu kilku kilometrów silnik traci moc i zaczyna bardzo szarpać i już nie wkręca się w ogóle w obroty. Gdy zdejmie się nogę z gazu to po chwili na biegu jałowym zaczynają obroty skakać i potrafi sam zgasnąć. Gdy odpalimy juz silnik to powtarza się to kilka razy a gdy samemu się zgasi motor to znika problem i po kilku kilometrach. lub dniach problem wraca. Ta usterka jest w mk3 GTI typ motoru 2E, w ciągu tej usterki wymieniłem silniczek krokowy, potencjometr przepustnicy,przepływomierz powietrza,sonda lambda oczywiście świece,kable i nadal nic nie pomogło. Jeśli miał ktoś podobny problem lub dokładnie taki sam i udało się naprawić proszę o pomoc.Jeżeli ktoś pomoże i zniknie usterka lub naprowadzi mnie co zrobić i moje oczko będzie juz jeździć to stawiam litrę. wiadomość na pw lub kom 506-358-091 / 663-77-56-78Pozdrawiam Michał
Ostatnio zmieniony śr sie 05, 2009 17:55 przez benny24, łącznie zmieniany 1 raz.
Obstawiam na coś z paliwem, tak jak kolega wyżej napisał - ciśnienie, może być walnięta pompa lub regulator ciśnienia.
Jak masz gdzie, to proponowałbym zmierzenie ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Ale na początek sam możesz sprawdzić/podmienić przekaźnik pompy paliwa, przekaźnik wtrysku (zasilanie kompa).
Jak masz gdzie, to proponowałbym zmierzenie ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Ale na początek sam możesz sprawdzić/podmienić przekaźnik pompy paliwa, przekaźnik wtrysku (zasilanie kompa).
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- tutekhamon
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr sie 05, 2009 21:11
- Lokalizacja: Okalew
- Kontakt:
A ja Obstawiam że to czujnik spalania stukowego. Tez mam silnik 2E w GTI i podobne objawy tyle ze bardzo rzadko, raz na 1000km zdarza sie ze moj golf ma taki dzień, wiec mi to nie przeszkadza. Podpiąłem VAG i wykazał mi tylko błąd czujnika spalania stukowego. Może spróbuj to wymienić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3080910#3080910
Osobiście śmiem wątpić że to czujnik spalania stukowego, jak by był uszkodzony mogłoby auto być słabsze itp. (przestawiony zapłon), ale nie powinno gasnąć na wolnych i szarpać.tutekhamon pisze:A ja Obstawiam że to czujnik spalania stukowego. Tez mam silnik 2E w GTI i podobne objawy tyle ze bardzo rzadko, raz na 1000km zdarza sie ze moj golf ma taki dzień, wiec mi to nie przeszkadza. Podpiąłem VAG i wykazał mi tylko błąd czujnika spalania stukowego. Może spróbuj to wymienić
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- tutekhamon
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr sie 05, 2009 21:11
- Lokalizacja: Okalew
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 281 gości