Mod. zamknął temat Notlaufa dzisiaj a mój problem to podmiana N75 z N18.
Mam notlauf , nie zawsze ale jednak przy ok 3,5K obr. na 4 biegu. Na innych biegach sporadycznie. Co prawda niezbyt często tak przyspieszam ,ale czasem na szybszych trasach typu 7/ ka trzeba wcisnąć by wyprzedzic kilka TIR/ów w rzędzie.
Mam czyszczoną turbinę a auto ma dobre przyspieszenie. Ponieważ szukam kolejnej przyczyny tego wył. turbiny, po lekturze w tego forum, by nie brnąć w koszty podmieniłem te dwa czujniki za N75 podpiąłem N18 (od spalin) tzn. zamieniłem je miejscami. Auto teraz chodzi bez zarzutu. Czy mozna tak jeździć bez szkody? Byłbym wdzięczny za pomoc.
podmiana N75 z N18 a ewent. skutki uboczne.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 201 gości