Kolejnosc montowania rur od IC po sama turbine

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Kolejnosc montowania rur od IC po sama turbine

Post autor: piotrekgal » śr sie 05, 2009 16:32

dzisiaj zabieralem sie za montaz ori orurowana z tdi do td ( intercooler ) powiedzcie mi w jakiej kolejnosci powinienem je montowac, opiszcie to moze w ten sposob: nr 1 nastepnie nr 5 czy tam jakies, napiszcie tez ktora kolejnosc rur idzie od dolnego otwory IC a ktora od gornego. Bo przy roznych kombinacjach ( wiem ktore rury sa zwierzchu ) zawsze cos wychodzilo nie tak jak powinno. Mysle, ze to moze przydac sie na przyszlosc takze innym userom :pub:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr sie 05, 2009 16:35 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » śr sie 05, 2009 18:15

Nie pomogę,bo trochę więcej tych rur jak dla mnie powinno być,ale nie wiem...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr sie 05, 2009 18:17

Byku21 pisze:Nie pomogę,bo trochę więcej tych rur jak dla mnie powinno być,ale nie wiem...
mam jeszcze jakies male scinki takie doslownie na dlugosc palca, mam tez jedna ale to juz od samej turbiny 1Z i to na pewno nie bedzie niczemu sluzylo.. czekam na dalsze pomoce, moze cos ETka powie ?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sie 05, 2009 18:56

Obrazek



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr sie 05, 2009 19:05

t0mal dzieki! to widze, ze jednak laczenia dlugosci palca do czegos sa, myslalem, ze to bonus ktory dostalem w paczce, bo to takie jakies inne niz wszystko :helm:



Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Post autor: Lukassso » czw sie 06, 2009 10:16

No to po kolei, zacznę od turbiny kończąc przy kolektorze dolotowym:
A - Kolanko z rurką (swoje dorobione) za turbosprężarką, następnie:
B - Wąż gumowy (dosztukowany) idący do oryginalnej rury górnej (dwie skręcone razem nad skrzynią biegów) o numerze 6 z obrazka, później:
C - Wgięty wąż gumowy oryginalny, numer 3 wg obrazka, dalej kolejno:
D - Rurka oryginalna plastykowa zagięta, numer 2 na obrazie, łączysz z górnym wejściem w IC`ku używając Durex`a (krótkiego odcinka węża, ścinka długości palca). Masz na nim dwa przegięcia - długie 90* i krótkie 90*, to tym długim łukiem musisz wysterować do IC (mam wrażenie że czytając to nie wiesz o co chodzi :helm: ), tudzież za moment:
E - Intercooler :D
F - Z wyjścia IC`ka podłączasz rurę oryginalną o numerze 5 wg foto, używając przy tym Durex`a (wyjaśnione wyżej) w taki sposób, by te zagięcie 90* było u dołu, dalej:
G - Wygięta rura oryginalna, numer 1 wg obrazka, który będzie u dołu jak skręcimy je dwa (z tym z foto 3), łączymy to Durex`em z wcześniej wspomnianą wygiętą długą rurą z punktu F)
H - Dosztukowany dorobiony wąż łączący dolną rurę 3 z kolankiem na kolektorze dolotowym.
Ostatnio zmieniony czw sie 06, 2009 10:24 przez Lukassso, łącznie zmieniany 3 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » pt sie 07, 2009 01:59

co prawda jeszcze teraz nie bylem w garazu ( praca ) ale zaczalem ogladac motory 1z a dokladniej ich orurowania IC i znalazlem dwa rozne glownie chodzi o ta gorna rure co prowadzi do turbiny tutaj jest taka bardziej prosta http://www.allegro.pl/item707617628_vol ... 9_tdi.html a tutaj bardziej krzywa a wiec i inny kat jest padania na turbine jej otworu http://photos04.otomoto.pl/photos/origi ... 007_10.jpg tu na fotoporadzie chlopak ma ta z pierwszego zdjecia http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124866 , czy to mi nie skomplikuje zycia ?



ranczer56
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
Kontakt:

Post autor: ranczer56 » sob sie 08, 2009 13:33

Mam silnik aaz 19td ale układ w golfie chyba jest inny bo wygląd złączek gumowych czyli rur przedstawia się całkiem inaczej. Nie mogę ci pomóc.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 68 gości