16V KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

16V KR

Post autor: maxgt » pn sty 26, 2009 23:17

ile można dmuchnąć w KR aby było w miarę bezpiecznie na ori gratach,(tłoki,wałki,wtryski) i czy jest sens dmuchać na ori gratach



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt sty 27, 2009 09:40

zależny z jakiej turbiny , w jednym 16v 1.8 dmucham z dołu 1.5bara schodzące na górze do 1.2 i działa bez problemów.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt sty 27, 2009 10:37

maxgt pisze:na ori gratach,(tłoki,wałki,wtryski)
czekaj bo nie kumam... tłoki chcesz zostawić z KR'a może?

[ Dodano: Wto 27 Sty, 2009 ]
maxgt pisze:czy jest sens dmuchać na ori gratach
i tak musisz odprężyć silnik... jest temat o TURBO ale chyba go nie czytałeś :helm:


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Post autor: maxgt » wt sty 27, 2009 15:47

docelowo tłoki od s2,a dmuchać eatonem,instalka od g60 z ecku,chodzi mi czy na setupie serja wałek,pierścienie itd + tłoki od esy da rade i się nie rozleci,nie ma być kosmiczna moc na początek ok 200psa



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt sty 27, 2009 16:17

da rade, skladaj.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Post autor: maxgt » śr sty 28, 2009 20:56

czy pompa paliwa od KR da rade?



Awatar użytkownika
Lysiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 19:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lysiak » śr sty 28, 2009 21:31

maxgt pisze:czy pompa paliwa od KR da rade?
pisali juz ludzie wielokrotnie, da rade spokojnie, a nawet i wiecej.

pozdrawiam



Awatar użytkownika
sillas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:43
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: sillas » ndz mar 29, 2009 13:37

:grin:


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e447ba289f17222.html][img]http://images21.fotosik.pl/342/9e447ba289f17222m.jpg[/img][/url]
Volkswagen Klub Plolska #848#

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » wt sie 04, 2009 21:49

to ja odkopie i się podepnę

a jak spraw się ma tłoki od 9A i rozwiercony blok KR/PL , dmuchanie eaton M45

Użytkownik Bugalon podał że przy tym tym co wyżej napisałem i podebraniu głowicy o 1 mm sprężenie będzie 8.xx:1 czy to nie za dużo na M45 ?

Co jeśli nie podbiorę tej głowicy o 1mm ? (kompresja pójdzie w górę tak ?)



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sie 04, 2009 22:28

a jak spraw się ma tłoki od 9A i rozwiercony blok KR/PL , dmuchanie eaton M45

Użytkownik Bugalon podał że przy tym tym co wyżej napisałem i podebraniu głowicy o 1 mm sprężenie będzie 8.xx:1 czy to nie za dużo na M45 ?

Co jeśli nie podbiorę tej głowicy o 1mm ? (kompresja pójdzie w górę tak ?)
Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metoda



Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » wt sie 04, 2009 22:31

toffic pisze:Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metoda
tłokami z S2 :bigok:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr sie 05, 2009 09:25

toffic pisze:
a jak spraw się ma tłoki od 9A i rozwiercony blok KR/PL , dmuchanie eaton M45

Użytkownik Bugalon podał że przy tym tym co wyżej napisałem i podebraniu głowicy o 1 mm sprężenie będzie 8.xx:1 czy to nie za dużo na M45 ?

Co jeśli nie podbiorę tej głowicy o 1mm ? (kompresja pójdzie w górę tak ?)
Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metoda
Toffic ma rację, lepiej odprężać bez zbierania bloku/głowicy. Tłoki z S2 polecam szczególnie, bo są policzone przez fabrykę i stosunkowo łatwo dostępne (wiem bo sam mam kilka kompletów).

Jeśli jednak zdecydujesz się na składanie na tłokach z 9A to brak zebrania 1mm spowoduje spadek kompresji poniżej 8:1 a nie wzrost (tak jak napisales)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » śr sie 05, 2009 10:03

no tak komora się powiększy :helm:

dziękuje za info

pozdrawiam



Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » wt sie 11, 2009 16:55

toffic pisze:Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metoda
a czy do 9A rownież podejdą tłoki od s2?
Ostatnio zmieniony wt sie 11, 2009 16:55 przez mustang877, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości