dziwna reakcja serwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » ndz sie 02, 2009 18:43

marcinas1983 pisze:Ile trzeba przejechać km żeby tarcze z klockami się dotarły??
ja jak docieralem to jadac przytrzymalem troche na hamulcu i bylo ok.
Chodzilo mi jaka pompa podejdzie pod ori serwo zeby na tych tarczach 280 jakos to hamowalo??gibon.vw, lepiej chyba wymienic cala pompe i serwo a w ostatecznosci mozna cos nadspawac w pedale??


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz sie 02, 2009 19:19

toudi, każda pompa hamulcowa podejdzie pod serwo mk2. sprawdzałem u siebie.... miałem w rekach i taką 23,Xmm jak i teraz tą 25,4mm one zewnętrznie i tą częścią co wchodzi do serwa się nie różnią :)
Ostatnio zmieniony ndz sie 02, 2009 19:19 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » ndz sie 02, 2009 19:46

marcinas1983, aha.to juz wiem.a z wydajnoscia ktora by byla lepsza i od czego??


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz sie 02, 2009 19:53

toudi, zapewne im większa tym większą wydajność ma.... :) ja kupiłem od T4 2.5 TDI chyba tej najmocniejszej wersji...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » ndz sie 02, 2009 22:12

ciekawi mnie dlaczego na tarczach 256 było git a na 280 już ma nie wydalać pompa czy serwo, kolega zmieniał przednie tarcze z 239 na 280, a tu zachodzi konieczność wymiany zacisków na inne(VW II na Lucas) i jakoś ani pompy ani serwa nie zmieniał i jest git
problem jest raczej w jakimś zapowietrzeniu czy może akurat nawaliła pompa podczas wymiany hamulców


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » pn sie 03, 2009 21:53

jutro jak założę nową pompę paliwa to pojadę zobaczę i się wyjaśni


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » wt sie 04, 2009 01:23

wiec i ja mam pytanie jaka pompe moge dac jak zalorze tylne tarczowe heble a przod sa 239 vwII zaciski ori czy na zwyklej pompie i serwie bedzie dobrze hamowało??silnik tam mam 1.8 RP


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » wt sie 04, 2009 08:02

majekMK2, Ja u siebie będę zakładał pompę z g60 tą na 22 (mogę ci załatwić za 170 zł nówkę), a jak będzie kiepsko dalej hamowało to wtedy servo wymienię na większe.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » wt sie 04, 2009 21:21

tak u mnie jest dziwnie poprawiłem czujnik i światła stopu są, ale pedał jest dość miękki ale hamuje nieźle tylko jak wciskam pedał do słychać jakieś syczenie


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » śr sie 05, 2009 08:09

Zapewne masz nieszczelne serwo, zasysa powietrze. Sprawdź przewód podciśnieniowy, poruszaj nim trochę na odpalonym silniku i słuchaj czy syczy. Jak nie to to gdzieś w serwie szukaj przyczyny. Chyba tylko to może syczeć.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » czw sie 06, 2009 14:51

oki dzięki dzisiaj zmienię serwo na większe zobaczymy czy coś się zmieni

[ Dodano: 09 Sie 2009 13:04 ]
pojeździłem trochę odpowietrzyłem pojeździłem odpowietrzyłem i jest git bez zmiany pompy ani serwa, zresztą jak się okazało serwo jest takie samo jak w GTI więc jest git co prawda pedał bierze ciut niżej, ale tak samo było jak miałem 256mm, teraz tylko czekam na zestrojenie fury i będzie można śmigać


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 273 gości