ibiza '98 slabo palił na cieplym, teraz nie dziala wogole
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
nie moge znalesc fotek rozebranej pompy, chodzi o glowny wałek
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
MAsz tutaj foty , zaporzycz je i nas oswiecBolekrsko pisze:nie moge znalesc fotek rozebranej pompy, chodzi o glowny wałek
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
podpiąłem urządzonko testujace taki mini vag, ale nic nie pokazał, z przewodu zwrotnego leje sie ropa jak sie kreci rozrusznikiem, ale ni cholery nie zalapie nawet.
nie wiem co z tym przekaźnikiem bo nie zauważyłem zeby cos z nim bylo nie tak, moze jutro uda sie go sprawdzić dokladniej, moze podmienie od czegoś.
Rozrzadu nie sprawdzałęm czy jest na znakach bo szczerze powiem ze nie bardzo wiem gdzie co jest w tym silniku. I stoi pod blokiem a to jest go..no nie robota.
a może to byc wina nastawnika w pompie ?
nie wiem co z tym przekaźnikiem bo nie zauważyłem zeby cos z nim bylo nie tak, moze jutro uda sie go sprawdzić dokladniej, moze podmienie od czegoś.
Rozrzadu nie sprawdzałęm czy jest na znakach bo szczerze powiem ze nie bardzo wiem gdzie co jest w tym silniku. I stoi pod blokiem a to jest go..no nie robota.
a może to byc wina nastawnika w pompie ?
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Zostaw nastawnik. Jaki tam masz silnik > podaj oanaczenie literowe > znaki to nie problem i żaden sekret > pod blokiem spokojnie sprawdzisz > pierwsze 2 to pierwszy tłok od lewej strony w górnej pozycji (możesz sprawdzić wykręcając świece żarową) - w okienku na skrzyni biegów > będziesz miał znak > tak ustawia się wał >>>> dalej pompa> na tym etapie koło pompy ma miejsce na klin czyli otworek na boku koła > będzie widać czy się pokrywa z otworkiem w pompie > no i zostaje sam wałek > ale do tego potrzebne jest oznaczenie twojego silniczka > bo np 1Z ma nacięcie na wałku i musisz odkręcać pokrywkę żeby zobaczyć czy się zgadza > a ALH ma nacięcie pod pompką VACU i wystarczy pompkę odkręcić żeby zobaczyć czy jest ok.
scols11 pisze:Bolekrsko napisał/a:
nie moge znalesc fotek rozebranej pompy, chodzi o glowny wałek
MAsz tutaj foty , zaporzycz je i nas oswiec http://www.skierniewice.i..._nastawnika.pdf
przecież kolega Wam napisał, że chodzi o wałek w głowicy, czego on ma szukać na fotach z rozebranego nastawnika ?edzio pisze:czekamy na odpowiedź.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
czyli nie 90 ps a 110 ps > 3 śruby rozmiar 10 > i odkręcasz pokrywkę > wałem ma z tyłu nacięcie > ma być równoległe do płaszczysny głowicy > krzywki na pierwszym tłoku mają być uniesione > nie mają naciskać na szklankopopychacze> masz opisane 3 punkty ustawienia rozrządu > jeżeli nawet jeden się nie będzie zgadzał to pisz!
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Ironia albo zamieszanie w temacie > bo wcześniej rozmawialiście o wałku pompy > a jeżeli choć trochę zna się przeszłość autka > i widać że farba na najciekawszej śrubie pompy jest fabrycznie zalana > to jest prawdopodobieństwo na 10% że pompa się nagle uszkodziła > 60 % na pasek a 30% na przekaźnik 109 > > bo jeżeli ktoś ruszy pompę > a na tym się nie zna > to mamy ukręcenie i obroty od 2tyś w górę > bo nastawnik nie jest w stanie dawki ustawiać > ale autko by paliło > a skoro śmigało i dechło nagle to raczej pasek lub przekaźnik 109 > bo wiemy że paliwo jest.edzio pisze:nie rozumiem
[ Dodano: 05 Sie 2009 00:51 ]
Pytając o połączenie pytałeś o 109 > bo on zasile ECU > je to zrozumiałem hehe pozdrowionka! A koledze zajac, pozostaje sprawdzenie paska > bo to raczej on przeskoczył .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 52 gości