16V KR
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
zależny z jakiej turbiny , w jednym 16v 1.8 dmucham z dołu 1.5bara schodzące na górze do 1.2 i działa bez problemów.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
to ja odkopie i się podepnę
a jak spraw się ma tłoki od 9A i rozwiercony blok KR/PL , dmuchanie eaton M45
Użytkownik Bugalon podał że przy tym tym co wyżej napisałem i podebraniu głowicy o 1 mm sprężenie będzie 8.xx:1 czy to nie za dużo na M45 ?
Co jeśli nie podbiorę tej głowicy o 1mm ? (kompresja pójdzie w górę tak ?)
a jak spraw się ma tłoki od 9A i rozwiercony blok KR/PL , dmuchanie eaton M45
Użytkownik Bugalon podał że przy tym tym co wyżej napisałem i podebraniu głowicy o 1 mm sprężenie będzie 8.xx:1 czy to nie za dużo na M45 ?
Co jeśli nie podbiorę tej głowicy o 1mm ? (kompresja pójdzie w górę tak ?)
Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metodaa jak spraw się ma tłoki od 9A i rozwiercony blok KR/PL , dmuchanie eaton M45
Użytkownik Bugalon podał że przy tym tym co wyżej napisałem i podebraniu głowicy o 1 mm sprężenie będzie 8.xx:1 czy to nie za dużo na M45 ?
Co jeśli nie podbiorę tej głowicy o 1mm ? (kompresja pójdzie w górę tak ?)
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Toffic ma rację, lepiej odprężać bez zbierania bloku/głowicy. Tłoki z S2 polecam szczególnie, bo są policzone przez fabrykę i stosunkowo łatwo dostępne (wiem bo sam mam kilka kompletów).toffic pisze:Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metodaa jak spraw się ma tłoki od 9A i rozwiercony blok KR/PL , dmuchanie eaton M45
Użytkownik Bugalon podał że przy tym tym co wyżej napisałem i podebraniu głowicy o 1 mm sprężenie będzie 8.xx:1 czy to nie za dużo na M45 ?
Co jeśli nie podbiorę tej głowicy o 1mm ? (kompresja pójdzie w górę tak ?)
Jeśli jednak zdecydujesz się na składanie na tłokach z 9A to brak zebrania 1mm spowoduje spadek kompresji poniżej 8:1 a nie wzrost (tak jak napisales)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
a czy do 9A rownież podejdą tłoki od s2?toffic pisze:Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metoda
Ostatnio zmieniony wt sie 11, 2009 16:55 przez mustang877, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości