Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
x86635
- TOMEK
- Posty: 283
- Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
- Lokalizacja: Częstochowa
-
Kontakt:
Post
autor: x86635 » wt sie 04, 2009 11:37
to ze jest napiasene to nic nie znaczy zajzyj sobie napewno masz sonde w kolektorze jedno przedowowa ja mam modelowo 1990 i tak mam
[ Dodano: Wto Sie 04, 2009 13:03 ]
zetnktel pisze:Cóż to ja nie wiem, bo wszystkie Golfy Mk2 po 89 roku miały już ogrzewaną sondę. Bo w każdym jest od tego bezpiecznik. Jest napisane bezpiecznik 18 - pompa paliwa, ogrzewanie sondy Lambda 20A.
to moim zdaniem raczej wynika z tego ze po '89 jest juz nowa wiazka i tak wlasnie jest opisana
-
sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: sas_gti » śr sie 05, 2009 11:21
zetnktel pisze:Ja mam normalnie bezpiecznik od ogrzewania sondy lambda. To nie jest jedno przewodowa i spaliny jej nie ogrzewają z tego wynika
to ze jest bezpiecznik to nie znacyz ze jest 4ro przewodowa. Musisz to sprawdzic po prostu bo też jestem zdania ze jest jedno. To ze napisali ze bezpiecznik jest w tym gzniezdzie to spoko ale nie w tym modelu. Nie ma sensu produkować klapek do skrzynki z ronznymi opisami, ujeto wszystko na jednej dlatego jest tam albo grzanie soby (jesli wystepuje) albo i pompa paliwa.
-
wasiak
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: wasiak » śr sie 12, 2009 23:04
blazejm pisze:graba_vw, zanim zaczniesz cokolwiek robić to zorientuj się w kosztach i zrób sobie mały kosztorys ile wyniesie Cie remont RP, głowica od wielopunkta + wtrysk, wydech, polerka kanałów itp....ja już też miałem podobne pomysły co do mojego silnika ale stwierdziłem że nie ma sensu, za 700zł można wyrwać 2E z osprzętem, w serii masz 115 koni i cokolwiek byś nie zrobił w RP`ku to i tak do tylu nie dojdziesz. Poza tym 2E dość dobrze toleruje LPG czego nie można powiedzieć o mechanicznym wielopunkcie, którego zabijesz gazem. Do tego 2E jest o niebo bardziej rozwojowy od RP i polerka kanałów itp. na pewno da więcej niż w RP`ku.
tak poza tematem
taki 2e za 700 zl to nadaje sie najprawdopodobniej tylko do remontu lub na zlom
chuba ze kts nie wie co sprzedaje
wlasnie jestem w trakcie przygotowan do swapa na 2e
silnik juz w garazu
a 700 zl to nawet inie polowa tego co wylozylem na ten silnik
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM
-
x86635
- TOMEK
- Posty: 283
- Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
- Lokalizacja: Częstochowa
-
Kontakt:
Post
autor: x86635 » czw sie 13, 2009 06:51
wasiak pisze:tak poza tematem
taki 2e za 700 zl to nadaje sie najprawdopodobniej tylko do remontu lub na zlom
chuba ze kts nie wie co sprzedaje
wlasnie jestem w trakcie przygotowan do swapa na 2e
silnik juz w garazu
a 700 zl to nawet inie polowa tego co wylozylem na ten silnik
tez jeatem tego zdania jesli chcesz kupic wmiare dobry silnik to trzeba za niego zaplacic... kazdemu tu na forum latwo jest powiiedziec swapuj bo sie bardziej oplaca ale wszystkie te 2e juz nie mowiac o 16V za jakies magiczne 400 czy 700zl nadaja sie tylko do remontu co zwieksza koszty przynajmniej dwa razy
ktos sobie zeswapuje jakis wlasnie "tani" silnik pojezdzi troche i powie ze to dla niego malo a pozniej po raz setny na forum czyta sie tematy "jak tanio zwiekszyc moc w mojej 16V" wezcie ludzie najpierw doprowadzcie sobie silniki zeby trzymal zdrowa serie a nie za "tjuningi" :green_fuck: jak ktos chce naprawde grzebac przy silniku to faktycznie niech swapuje jakas rozwojowa jednostke doprowadzi ja do pozadku a pozniej modzi....
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 06:55 przez
x86635, łącznie zmieniany 1 raz.
-
fill89
- Gadatliwa bestia
- Posty: 513
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 18:18
- Lokalizacja: Budzisko/Suwałki
Post
autor: fill89 » czw sie 13, 2009 17:04
To właśnie mówiłem zeby mieć stan IGŁA 1.8ABS, RP lub 2E wielu nawet sobie nie wyobraza że nie mają tej mocy która powinna być i zdziwili by się na hamowni
więcej mocy w samochodzie trzeba umieć okiełznać co nie jest takie proste a dużo forumowiczów podnosi jedynie moc samochodów zapominając o swoich umiejętnościach i technice jazdy- "NIE WAŻNE PRZY CZYM STOISZ WAŻNE JAK TYM JEŹDZISZ"
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 17:06 przez
fill89, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: Dedi_S » pt sie 14, 2009 14:40
Lepiej niech kolega zakładający temat sprzeda pojazd i po prostu kupi z mocniejszym silnikiem. Zgadzam się z przedmówcami swap jest na ogół nieopłacalny. Można go jedynie robić dla przyjemności lub satysfakcji. Wystarczy poobliczać sobie ile co będzie kosztowało (silnik+osprzęt+hample) i pomnożyć conajmniej razy dwa. Wiem co mówię bo właśnie jestem w trakcie swapu i kupiłem silnik za 250 zł na alledrogo. Był w miarę zdrowy, ale i tak trzeba było powymieniać pare rzeczy (jak zawsze po rozebraniu motoru). Ziarnko do ziarnka i przestałem już liczyć bo nie chcę mieć koszmarów w nocy. Jednak ja robię to dla własnej satysfakcji i udowodnieniu, że potrafię.
Ostatnio zmieniony pt sie 14, 2009 14:41 przez
Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości