[GOLF MK2] - R32

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

[GOLF MK2] - R32

Post autor: gruchaarl » wt sie 04, 2009 08:23

Samochodzik sprowadzony w 2008r z Niemiec. Seryjnie 1.8 Synchro.
Modyfikacji których dokonałem

1. Wymiana silnika i skrzyni na 3.2 R32 BMJ z Audi A3 z 2005r, skrzynia 6bieg manual
2. Zastąpienie tylnej wiskozy HALDEX'em.
3. Zamontowanie nowego wału kardana pochodzącego z Audi 8P,
4. Modyfikacja tylnej ławy w celu zamontowania napędu Haldex
5. Modyfikacja układu kierowniczego. Przeróbka polegała na wyspawaniu nowych sanek
zawieszenie przedniego, umocowania przekładni ze wspomaganiem elektrycznym od
Audi 8P, montaż kompletnej kolumny kierowniczej z Audi.
6. Modyfikacja ( nie wizualna ) pasa przedniego, wykonano nowe mocowanie pod chłodnicę
wody i wentylatory dedykowane do R32.
7. Wiązka elektryczna od Audi 8P.
8. Modyfikacje ABS. W samochodzie zamontowano czujniki zwojowe oryginalne od Audi 8P,
w celu uruchomienia napędu 4x4 ( kóry dzieki temuy działa fabrycznie ),
9. Modyfikacja układu hamulcowego, przód VR, tył golf II Rally
10. Modyfikacja zawieszenia, wymiana na KONI z regulacją twardości + spreżyny -40mm
11. Modyfikacja układu wydechowego.
12. Zamontowanie pedałów, lewarka zmiany biegów, deska rozdzielcza ( golf V ), z Audi 8P
13. Servo i pompa ABS Audi 8P

To co udalo się osiągnąć to 4,8 sek 0-100Km/h, reszta czasów do sprawdzenia
Waga samochodu - 1120Kg

Samochodzik jest w tej chwili w fazie testów i sprawuje się jak narazie bardzo dobrze.
W planach najbliższych jest montaz dwóch turbosprężarek i osiągnięcie wyniku około 500KM.

Narzie jedna fota w weekend będą nastepne :) Pozdrawiam wszystkich Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony wt wrz 22, 2009 09:45 przez gruchaarl, łącznie zmieniany 7 razy.



stusinho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn mar 02, 2009 23:08
Lokalizacja: buk
Kontakt:

Post autor: stusinho » wt sie 04, 2009 08:28

drogie modyfikacje ale piekne plany podniesienia mocy rewelacyjne ale daj wiecej fot auta



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt sie 04, 2009 08:48

Ciekawy projekt i niezłe przyśpieszenie :) A dlaczego chcesz robić na dwóch sprężarkach a nie na jednej?


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » wt sie 04, 2009 09:21

konkretne plany i konkretna modyfikacja :grin: czekam na fotki :bajer:



stusinho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn mar 02, 2009 23:08
Lokalizacja: buk
Kontakt:

Post autor: stusinho » wt sie 04, 2009 10:00

gdyby było mnie stac tez zrobil bym na dwuch bo jedna duza ma gorsze osiagi od dwuch małych



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt sie 04, 2009 10:03

stusinho pisze:bo jedna duza ma gorsze osiagi od dwuch małych
Tzn jakie osiągi?


www.proturbo.com.pl

stusinho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn mar 02, 2009 23:08
Lokalizacja: buk
Kontakt:

Post autor: stusinho » wt sie 04, 2009 10:07

daja wieksza moc i lepsze przyspieszenie zjawisko turbodziury jest mniej zauwazalne



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt sie 04, 2009 10:10

stusinho pisze:daja wieksza moc i lepsze przyspieszenie zjawisko turbodziury jest mniej zauwazalne
samochód w serii ma dużo koni więc dużej turbo dziury niema.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » wt sie 04, 2009 10:15

czytajac opis zapowiada sie konkretna maszynka :satan: czekam na wiecej zdjec :bigok:
pytanie: czemu tego auta nie ma w projektach?


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

stusinho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn mar 02, 2009 23:08
Lokalizacja: buk
Kontakt:

Post autor: stusinho » wt sie 04, 2009 10:25

powiem tak na jednej duzej turbinie auto pociagnie np.(to niejest konkretny przyklad) od 2000obr/min a na dwuch malych pociagnie od 1500obr/min jasniej sie tego przedtawic nieda



Awatar użytkownika
Danijel
youngtimer
youngtimer
Posty: 1170
Rejestracja: wt cze 03, 2008 10:21
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Danijel » wt sie 04, 2009 10:28

ja czekam na moc fotek bo jestem bardzo ciekaw jak to wygląda.



Awatar użytkownika
gtimk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 999
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 18:59
Lokalizacja: Świętochłowice VW
Kontakt:

Post autor: gtimk2 » wt sie 04, 2009 10:43

gruchaarl, witam-kawał dobrej roboty :bajer: podoba mi sie :grin: zrób wiecej fotek?
Jak z trakcją przy takim silniku-jak zachowuje sie mk2? pozdrawiam :bigok:


wozidełko viewtopic.php?f=87&t=164754" onclick="window.open(this.href);return false;

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gruchaarl » wt sie 04, 2009 10:46

gtimk2 pisze:Jak z trakcją przy takim silniku-jak zachowuje sie mk2? pozdrawiam

odpycha się z 4 kółek :bigok:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sie 04, 2009 10:52

stusinho pisze:na jednej duzej turbinie auto pociagnie np.(to niejest konkretny przyklad) od 2000obr/min a na dwuch malych pociagnie od 1500obr/min jasniej sie tego przedtawic nieda
ten silnik ma ciągnąć od 4000 do 7000 rpm

ja nie widze za bardzo powodu dla montażu 2 małych turbin... no chyba że łatwy montaż pod 2 seryjne kolektory i to że jest mało miejsca na duże turbo

pokaż wiecej fotek, gratsy za swapa :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości