kończą mi sie powoli tylne szczeki hamulcowe, a strasznie nie lubie ich wymieniać.
te spreżyny zdjąc i zalozyc-dla mnie to horror.rozebrać latwo -zlożyc gorzej.
może ktos zna sposób na kolejnosc wymiany lub zna strone z podpowiedzia a moze znajdzie sie tam jakies zdjecie.
pozdrawia i czekam na pomoc.
karpik05
golf 2-- tylne hamulce
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
Ściągnij sobie książkę tam są zdjęcia jak ma wyglądać wszystko poskładane. Wiem, że to jest pieroństwo nawet ściągnięcie bębna daje popalić. Zeby pozakładać wszystkie sprężynki najlepiej mieć cienkie wkrętaki, ale dość dobre żeby się nie wyginały. Też tego nie lubię robić, ale kasy szkoda na mechaników.
Faktycznie, nieciekawa robota, ale znam gorsze
Podstawa- jeżeli robisz to pierwszy raz, to po ściągnięciu bębna dokładnie obejżyj całość, nie rozbieraj od razu obu kompletów na osi- zawsze masz możliwość porównania. Ściąganie bębna:
OMAWIAMY DEMONTAŻ BĘBNA OD STRONY KIEROWCY.
Poluzuj nakrętki naciągu linek ręcznego, zdemontuj dekielek łożyska, odkręć nakrętkę itp., wyjmij łożysko.
Teraz ustaw bęben tak, by otwory na szpilki felgi tworzyły krzyż.
Wsuń śrubokręt w lewy otwór szpilki (w poziomie), przytrzymaj bęben i naciśnij rączkę śrubokręta w dół- w ten sposób zwalniasz klin samoregulatora, teraz bęben powinien pozwolić się zdjąć.
Oczywiście, hamulec ręczny ma być zwolniony (tfu, raz zapomniałem...).
Demontaż i montaż elementów szczęk trudno opisać z głowy, spróbuj ściągnąć książkę, jak radzi kolega wyżej.
Wymiana jednego kompletu oczywiście nie ma sensu, wymieniamy obie strony.
Nie zapomnij o wymyciu smaru z łożysk bębnów i włożeniu nowego, należy także wymienić uszczelniacze piasty na nowe.
V.
Podstawa- jeżeli robisz to pierwszy raz, to po ściągnięciu bębna dokładnie obejżyj całość, nie rozbieraj od razu obu kompletów na osi- zawsze masz możliwość porównania. Ściąganie bębna:
OMAWIAMY DEMONTAŻ BĘBNA OD STRONY KIEROWCY.
Poluzuj nakrętki naciągu linek ręcznego, zdemontuj dekielek łożyska, odkręć nakrętkę itp., wyjmij łożysko.
Teraz ustaw bęben tak, by otwory na szpilki felgi tworzyły krzyż.
Wsuń śrubokręt w lewy otwór szpilki (w poziomie), przytrzymaj bęben i naciśnij rączkę śrubokręta w dół- w ten sposób zwalniasz klin samoregulatora, teraz bęben powinien pozwolić się zdjąć.
Oczywiście, hamulec ręczny ma być zwolniony (tfu, raz zapomniałem...).
Demontaż i montaż elementów szczęk trudno opisać z głowy, spróbuj ściągnąć książkę, jak radzi kolega wyżej.
Wymiana jednego kompletu oczywiście nie ma sensu, wymieniamy obie strony.
Nie zapomnij o wymyciu smaru z łożysk bębnów i włożeniu nowego, należy także wymienić uszczelniacze piasty na nowe.
V.
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 233 gości