Grupowe chipowanie by TuneFORCE - WRZESIEŃ -
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Działamy też w Norwegii, zupełnie inna bajka...nikt nie mówi ze tam jest taniej - decyduje sie i robi jak jest mu za drogo to jedzie gdzie indziej a nie płacze...chce zrobić cos więcej przy aucie to robi u nas a nie sam po garażach kombinuje a potem chce żeby mu stroić.
W Polsce ludzie sa tak pazerni że się to w głowie nie mieści...same złote rączki, każdy chce zarobić ale innym nie da...tak jest w każdej dziedzinie życia...
Mój cyrk moje małpy! To ja nie będę miał klientów jak coś źle robię<za duże ceny> nie ty więc proszę bez płaczów!
zgredd mnie nie interesuje ile kto za co bierze - nie zaglądam ludziom do kieszeni..
Gdybyś przeczytał uważnie to napisałem to samo:
,,jak przyjedziesz z większymi wtryskami to ci to zrobię w normalnej cenie ale jak mi sie zwali koleś co odwalił maniane a nie tuning wpakował jakieś turbo z aledrogo i nawet nie wie za bardzo jakie to ja mam brać za to potem odpowiedzialność?''
[ Dodano: 02 Sie 2009 17:35 ]
p.s z obornik do Wa-wy jest 350km czyli zrobisz 700 czyli 150-200zł na paliwo wydasz, czyli 600-150=450 - za tą cenę kupisz wtryski albo turbo ?
W Polsce ludzie sa tak pazerni że się to w głowie nie mieści...same złote rączki, każdy chce zarobić ale innym nie da...tak jest w każdej dziedzinie życia...
Mój cyrk moje małpy! To ja nie będę miał klientów jak coś źle robię<za duże ceny> nie ty więc proszę bez płaczów!
zgredd mnie nie interesuje ile kto za co bierze - nie zaglądam ludziom do kieszeni..
Gdybyś przeczytał uważnie to napisałem to samo:
,,jak przyjedziesz z większymi wtryskami to ci to zrobię w normalnej cenie ale jak mi sie zwali koleś co odwalił maniane a nie tuning wpakował jakieś turbo z aledrogo i nawet nie wie za bardzo jakie to ja mam brać za to potem odpowiedzialność?''
[ Dodano: 02 Sie 2009 17:35 ]
p.s z obornik do Wa-wy jest 350km czyli zrobisz 700 czyli 150-200zł na paliwo wydasz, czyli 600-150=450 - za tą cenę kupisz wtryski albo turbo ?
Ostatnio zmieniony ndz sie 02, 2009 17:36 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
Jestem pewien że nikt łzy nie uroni...kmink pisze:Mój cyrk moje małpy! To ja nie będę miał klientów jak coś źle robię<za duże ceny> nie ty więc proszę bez płaczów!
mam nadzieję że 1,9 tdi które chipujesz nie palą po zabiegu 8 L w trasie...kmink pisze:p.s z obornik do Wa-wy jest 350km czyli zrobisz 700 czyli 150-200zł na paliwo wydasz, czyli 600-150=450 - za tą cenę kupisz wtryski albo turbo ?
kmink - bez urazy ale robisz sobie czarny PR...
Nie traktuj forumowiczów jak pacjentów zamkniętego ośrodka leczenia chorób psychicznych... tak nie wypada... zainwestuj w Specjalistę ds. Marketingu albo jakiegoś Public Relations Managera - idź i nie grzesz więcej...
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
nie przesadzaj, kolega wytłumaczył o co chodzi..Nie traktuj forumowiczów jak pacjentów zamkniętego ośrodka leczenia chorób psychicznych... tak nie wypada... zainwestuj w Specjalistę ds. Marketingu albo jakiegoś Public Relations Managera - idź i nie grzesz więcej...
ja to sie domyslam że takie wtryski 216 to mozna powiedzieć juz standardowy setup... to samo turbo AWX do AFNa mozna tak traktować bo u mnie po zmianie idealnie pompowało na mapie z VNT15..
jesli dobrze pojąłem to drozej ma być za jakieś turba GT20 czy inne wydumki ?
Na razie nie ma co bić piany... wszedłem na www i widze wykresy na inercji VTECHu.. są OK
Inna sprawa że jak firma wchodzi na rynek to tez musi dać ciekawą ofertę cenową... IMO jak mam wybór w tej samej cenie u sprawdzonej konkurecji to większość wybierze firmę która zrobiła auto mojemu znajomemu itd...
widze ze siedziba w Norge, czy sami modyfikujecie mapy czy współpracujecie z norweskim tunerem ?
akurat ty sie tutaj wypowiadać nie powinieneś....poczytaj swoje teksty na temat turbin od karambola i zobacz kto tutaj robi z ludzi psychicznie chorych heheCrocodileReggae pisze:Nie traktuj forumowiczów jak pacjentów zamkniętego ośrodka leczenia chorób psychicznych... tak nie wypada...
w Norwegii współpracujemy z tunerem - robimy dla nich programy do diesli....
Co do cen....pewnie mogę dać ceny w stylu autoseby 600zł za program ale:
- cenię swoją pracę
- nie będę psuł rynku
zresztą jakbym programy po 600zł robił to by się pojawiło pełno wypowiedzi że za tanio że shit i w ogóle autoseba pełna gębą...
zawsze można napisać coś co komuś nie podpasuje, dla jednych będzie za drogo dla innych za tanio itd.
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 11:46 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 3 razy.
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
w polskich firmach tuningowych jest na 99% tak:cowboy pisze:nie przesadzaj, kolega wytłumaczył o co chodzi..Nie traktuj forumowiczów jak pacjentów zamkniętego ośrodka leczenia chorób psychicznych... tak nie wypada... zainwestuj w Specjalistę ds. Marketingu albo jakiegoś Public Relations Managera - idź i nie grzesz więcej...
ja to sie domyslam że takie wtryski 216 to mozna powiedzieć juz standardowy setup... to samo turbo AWX do AFNa mozna tak traktować bo u mnie po zmianie idealnie pompowało na mapie z VNT15..
jesli dobrze pojąłem to drozej ma być za jakieś turba GT20 czy inne wydumki ?
Na razie nie ma co bić piany... wszedłem na www i widze wykresy na inercji VTECHu.. są OK
Inna sprawa że jak firma wchodzi na rynek to tez musi dać ciekawą ofertę cenową... IMO jak mam wybór w tej samej cenie u sprawdzonej konkurecji to większość wybierze firmę która zrobiła auto mojemu znajomemu itd...
widze ze siedziba w Norge, czy sami modyfikujecie mapy czy współpracujecie z norweskim tunerem ?
pompa, PD ma rożnice cenowe tak jak i rodzaj seterownika bo chodzi o kase za sprzęt i update bez ktorego jest bezużyteczny. Druga strona medalu to to że starsze systemy zasilania mają starsze auta więc relatywnie są tańsze na rynku wtórnym ect.
w Dynosoft podzial jest taki - pompa VP37 do sprężarki 18/22 jedna cena (1200zł), 18/22 minimalnie drozej ale bez szału - kwestia dogadania na dobry obiad ect, BIG Turbo - cena powszechnie znana.
www.vagtune.pl tel. 502730289
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
1- nie odwracaj kota ogonem...kmink pisze:akurat ty sie tutaj wypowiadać nie powinieneś....poczytaj swoje teksty na temat turbin od karambola i zobacz kto tutaj robi z ludzi psychicznie chorych hehe
2- masz problem z opanowaniem hybrydy?
chylę czoła kmink...kmink pisze:w Norwegii współpracujemy z tunerem - robimy dla nich programy do diesli....
Ostatnio zmieniony pn sie 03, 2009 10:25 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 1 raz.
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości