Grupowe chipowanie by TuneFORCE - WRZESIEŃ -

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » ndz sie 02, 2009 17:27

Działamy też w Norwegii, zupełnie inna bajka...nikt nie mówi ze tam jest taniej - decyduje sie i robi jak jest mu za drogo to jedzie gdzie indziej a nie płacze...chce zrobić cos więcej przy aucie to robi u nas a nie sam po garażach kombinuje a potem chce żeby mu stroić.

W Polsce ludzie sa tak pazerni że się to w głowie nie mieści...same złote rączki, każdy chce zarobić ale innym nie da...tak jest w każdej dziedzinie życia...

Mój cyrk moje małpy! To ja nie będę miał klientów jak coś źle robię<za duże ceny> nie ty więc proszę bez płaczów!


zgredd mnie nie interesuje ile kto za co bierze - nie zaglądam ludziom do kieszeni..

Gdybyś przeczytał uważnie to napisałem to samo:

,,jak przyjedziesz z większymi wtryskami to ci to zrobię w normalnej cenie ale jak mi sie zwali koleś co odwalił maniane a nie tuning wpakował jakieś turbo z aledrogo i nawet nie wie za bardzo jakie to ja mam brać za to potem odpowiedzialność?''


[ Dodano: 02 Sie 2009 17:35 ]
p.s z obornik do Wa-wy jest 350km czyli zrobisz 700 czyli 150-200zł na paliwo wydasz, czyli 600-150=450 - za tą cenę kupisz wtryski albo turbo :chytry: ?
Ostatnio zmieniony ndz sie 02, 2009 17:36 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz sie 02, 2009 20:20

kmink pisze:
W Polsce ludzie sa tak pazerni że się to w głowie nie mieści...

no...



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » ndz sie 02, 2009 23:36

kmink pisze:Mój cyrk moje małpy! To ja nie będę miał klientów jak coś źle robię<za duże ceny> nie ty więc proszę bez płaczów!
Jestem pewien że nikt łzy nie uroni...
kmink pisze:p.s z obornik do Wa-wy jest 350km czyli zrobisz 700 czyli 150-200zł na paliwo wydasz, czyli 600-150=450 - za tą cenę kupisz wtryski albo turbo :chytry: ?
mam nadzieję że 1,9 tdi które chipujesz nie palą po zabiegu 8 L w trasie...

kmink - bez urazy ale robisz sobie czarny PR...
Nie traktuj forumowiczów jak pacjentów zamkniętego ośrodka leczenia chorób psychicznych... tak nie wypada... zainwestuj w Specjalistę ds. Marketingu albo jakiegoś Public Relations Managera - idź i nie grzesz więcej...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

zooler86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt cze 19, 2009 23:44
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zooler86 » pn sie 03, 2009 01:01

Pożycze Wam (TuneFORCE) swoje Cinquecento z garażu żebyście potrenowali w swoim fachu pewnie tam wegrasz bardzo dobrego wirusa :D hahaha :grin:



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn sie 03, 2009 08:52

kmink pisze:p.s z obornik do Wa-wy jest 350km czyli zrobisz 700 czyli 150-200zł na paliwo wydasz, czyli 600-150=450 - za tą cenę kupisz wtryski albo turbo :chytry: ?
troszkę wiecej...mieszkam w Obornikach Śląskich

p.s. kto to stroi/chipuje??


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sie 03, 2009 09:09

Nie traktuj forumowiczów jak pacjentów zamkniętego ośrodka leczenia chorób psychicznych... tak nie wypada... zainwestuj w Specjalistę ds. Marketingu albo jakiegoś Public Relations Managera - idź i nie grzesz więcej...
nie przesadzaj, kolega wytłumaczył o co chodzi..

ja to sie domyslam że takie wtryski 216 to mozna powiedzieć juz standardowy setup... to samo turbo AWX do AFNa mozna tak traktować bo u mnie po zmianie idealnie pompowało na mapie z VNT15..

jesli dobrze pojąłem to drozej ma być za jakieś turba GT20 czy inne wydumki ?

Na razie nie ma co bić piany... wszedłem na www i widze wykresy na inercji VTECHu.. są OK

Inna sprawa że jak firma wchodzi na rynek to tez musi dać ciekawą ofertę cenową... IMO jak mam wybór w tej samej cenie u sprawdzonej konkurecji to większość wybierze firmę która zrobiła auto mojemu znajomemu itd...

widze ze siedziba w Norge, czy sami modyfikujecie mapy czy współpracujecie z norweskim tunerem ?



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pn sie 03, 2009 09:13

CrocodileReggae pisze:Nie traktuj forumowiczów jak pacjentów zamkniętego ośrodka leczenia chorób psychicznych... tak nie wypada...
akurat ty sie tutaj wypowiadać nie powinieneś....poczytaj swoje teksty na temat turbin od karambola i zobacz kto tutaj robi z ludzi psychicznie chorych hehe


w Norwegii współpracujemy z tunerem - robimy dla nich programy do diesli....

Co do cen....pewnie mogę dać ceny w stylu autoseby 600zł za program ale:
- cenię swoją pracę
- nie będę psuł rynku

zresztą jakbym programy po 600zł robił to by się pojawiło pełno wypowiedzi że za tanio że shit i w ogóle autoseba pełna gębą...

zawsze można napisać coś co komuś nie podpasuje, dla jednych będzie za drogo dla innych za tanio itd.
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 11:46 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 3 razy.


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn sie 03, 2009 10:15

cowboy pisze:
Nie traktuj forumowiczów jak pacjentów zamkniętego ośrodka leczenia chorób psychicznych... tak nie wypada... zainwestuj w Specjalistę ds. Marketingu albo jakiegoś Public Relations Managera - idź i nie grzesz więcej...
nie przesadzaj, kolega wytłumaczył o co chodzi..

ja to sie domyslam że takie wtryski 216 to mozna powiedzieć juz standardowy setup... to samo turbo AWX do AFNa mozna tak traktować bo u mnie po zmianie idealnie pompowało na mapie z VNT15..

jesli dobrze pojąłem to drozej ma być za jakieś turba GT20 czy inne wydumki ?

Na razie nie ma co bić piany... wszedłem na www i widze wykresy na inercji VTECHu.. są OK

Inna sprawa że jak firma wchodzi na rynek to tez musi dać ciekawą ofertę cenową... IMO jak mam wybór w tej samej cenie u sprawdzonej konkurecji to większość wybierze firmę która zrobiła auto mojemu znajomemu itd...

widze ze siedziba w Norge, czy sami modyfikujecie mapy czy współpracujecie z norweskim tunerem ?
w polskich firmach tuningowych jest na 99% tak:
pompa, PD ma rożnice cenowe tak jak i rodzaj seterownika bo chodzi o kase za sprzęt i update bez ktorego jest bezużyteczny. Druga strona medalu to to że starsze systemy zasilania mają starsze auta więc relatywnie są tańsze na rynku wtórnym ect.

w Dynosoft podzial jest taki - pompa VP37 do sprężarki 18/22 jedna cena (1200zł), 18/22 minimalnie drozej ale bez szału - kwestia dogadania na dobry obiad ect, BIG Turbo - cena powszechnie znana.


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pn sie 03, 2009 10:23

kmink pisze:akurat ty sie tutaj wypowiadać nie powinieneś....poczytaj swoje teksty na temat turbin od karambola i zobacz kto tutaj robi z ludzi psychicznie chorych hehe
1- nie odwracaj kota ogonem...
2- masz problem z opanowaniem hybrydy?
kmink pisze:w Norwegii współpracujemy z tunerem - robimy dla nich programy do diesli....
chylę czoła kmink...
Ostatnio zmieniony pn sie 03, 2009 10:25 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 1 raz.


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości