No właśnie u mnie jest tak samo teraz i nie wiem czy jest sens to zmieniać. Zaraz po zmianie rozrządu miałem 79-81 a po 4 tys zmieniło się na 65-67 czyli jest lepiej ale nadal przyśpieszony. Słyszałem że jak kąt wtrysku jest przyśpieszony to samochód jest mocniejszy ale klekocze głośniej prawda to? Mój chodzi całkiem cicho więc nie wydaje mi się żeby rzeczywiście task było.jaro001 pisze:U mnie kąt wtrysku waha się w granicach 65-67 na VAG-u. Korygować to czy zostawić ?????
[ Dodano: 18 Mar 2009 09:26 ]
Dzisiaj ustawiłem kąt wtrysku na 43-45 i silnik zaczął jakby bardziej miękko pracować ale jest minimalnie słabszy (bardzo nieznacznie). Początkowo ustawiłem na 52 ale w kanale 004 nie odpracowywał mi idealnie zadanej wartoiści 0,4 tylko coś koło 1,6. Teraz zadane jest 0,4 i odpracowuje 0,4 oczywiście na jałowym biegu. Sama regulacja bardzo prosta tak jak opisywaliście ale rzeczywiście trzeba bardzo minimalnie przesuwać pompę (wartości rzędu dziesiątych milimetra) ale ogólnie prosta sprawa.