dziwna reakcja serwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dziwna reakcja serwa
zmieniłem w swoim mk2 hamulce przód na 280mm , wcześniej miałem przód 256mm i tył tarcze i było git, a teraz pedał jest niżej jakby ten bolec od serwa do pedała hamulca się skrócił, nie wiem czemu się tak zrobiło ale nie da się go wyciągnąć do góry, przez co cały czas świeci mi się stop bo pedał nie dosięga do czujnika... ma ktoś pomysł co się stało????
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
gibon.vw, pewnie zmieniłeś też serwo na to większe.... ono ma krótszą dźwignię... też się o tym dowiedziałem przez przypadek.... jedyna rada.... szukaj pedałów do tego większego serwa.... tu masz zdj. pedałów od małego serwa i dużego....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... start=9075
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... start=9075
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
pompy też nie zmieniałem wcześniej miałem zestaw przód i tył tarcze przód 256mm i wszystko śmigało zmieniłem tylko sam przód na 280mm i tak się stało, muszę zobaczyć jak to hamuje jak będzie dobrze hamowało to przedłużę ten bolec i będzie git a jak nie to będę musiał zmienić pompę i serwo, czy wystarczy samo serwo na większe??
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
weź wyjmij czujnik stopów- przekręca się go chyba w lewo i wyjmuje do siebie- a następnie rozciągnij go- złap za tą końcówkę co dotykać powinna pedału i pociągnij- końcówka ta jest regulowana w ten sposób
następnie naciśnij pedał hamulca, zamontuj ponownie czujnik i puść hamulec, końcówka czujnika wsunie się tyle ile ma się wsunąć i powinno być git (no chyba, ze próby drogowe pokażą jakąś nieskuteczność hebli)
oczywiście do wyjęcia czujnika stop należy zdemontować półeczkę pod kierownicą
następnie naciśnij pedał hamulca, zamontuj ponownie czujnik i puść hamulec, końcówka czujnika wsunie się tyle ile ma się wsunąć i powinno być git (no chyba, ze próby drogowe pokażą jakąś nieskuteczność hebli)
oczywiście do wyjęcia czujnika stop należy zdemontować półeczkę pod kierownicą
Ostatnio zmieniony ndz sie 02, 2009 17:11 przez t-tas, łącznie zmieniany 1 raz.
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
toudi, tu nie chodzi o pompę hamulcową.... tylko o serwo, że jest inne.... to większe ma krótsze ramię.... mniejsze zaś ma je dłuższe.... ja już mam hamulce 280mm na aucie i pompę z VW T4 25,4mm i.... nie wiem czy klocki się jeszcze muszą ułożyć czy co... bo jakoś tak teraz to kichowo hamuje.... Ile trzeba przejechać km żeby tarcze z klockami się dotarły??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 114 gości