Witam
Mam mały problem. A więc zauważyłem ze mój tdik zaczął mi pozniej reagować. Tz wychodzi z turbo dziury tak ok 2,5 k obr a nie jak wczesniej ok 2 k obr. Co mogło go trafić? Prosze o jakies podpowiedzi od czego zacząć a co mogło ewentualnie sie stać ze tak sie dzieje. Moze kierownoice juz szlak trafia? Hmmm. Lipa.
Dzieki i pozdrawiam
ZC
Za długo w dziurze.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10566
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Za długo w dziurze.
od logów dynamicznych i statycznychZimny Chirurg pisze: od czego zacząć
[ Dodano: Sob 01 Sie, 2009 ]
zapieczone kierowniczki raczej powodują "cięcie" wyżej a nie od dołu
Re: Za długo w dziurze.
Bez logów sienie obejdzie, tkzw późne wstawanie turbiny to może byc objaw za małego podcisnienia na pompoe vacum, zła regulacja sztangi turbiny lub zawalony katalizator, ale przy tak późnym czyli od 2,5 tys obr wiąże sie to z niedostatecznym ruchem sztangi- zobacz czy po odpaleniu silnika sztanga wciagana jest do konca az po ogranicznik- czy mozna ja jeszcze dopchnac dalej.Zimny Chirurg pisze:Witam
Mam mały problem. A więc zauważyłem ze mój tdik zaczął mi pozniej reagować. Tz wychodzi z turbo dziury tak ok 2,5 k obr a nie jak wczesniej ok 2 k obr. Co mogło go trafić? Prosze o jakies podpowiedzi od czego zacząć a co mogło ewentualnie sie stać ze tak sie dzieje. Moze kierownoice juz szlak trafia? Hmmm. Lipa.
Dzieki i pozdrawiam
ZC
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości