Problem z ciśnieniem oleju, prosze o pomoc
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z ciśnieniem oleju, prosze o pomoc
Witam, niedawno kupiłem MKIII 1.8 AAM 75KM, przy dłuższej jeździe na wysokich obrotach zapala się kontrolka ciśnienia oleju, czasami tylko zapali się i zgaśnie, innym razem potrafi się zapali i świecić, najdziwniejsze jest to ze kiedy zgaszę silnik i zaraz uruchomię go ponownie kontrolka gaśnie i można dalej jechać. Nie wiem czy to też ważne i czy ma wpływa na tą usterkę ale jak odłączę czujniki ciśnienia oleju i uruchomię silnik kontrolka normalnie gaśnie. Oleju jest stan, wymieniłem już dwa czujniki oleju, sprawdziłem masę silnika. Poprzedni właściciel przyznał się niedawno ze u niego też był ten problem wiec raczej nie podejrzewam pompy olejowej bo pewnie z silnika już by nic nie było jak by to była jej wina. Proszę o jakieś wskazówki, może ktoś już coś takiego miał, pozdro
Na jakim oleju jeździsz??Zacznij od wymiany oleju i filtra. Jeśli nie pomoże sprawdź ciśnienie manometrem, przy rozgrzanym silniku. Jeśli ciśnienie dobre to wina będzie w pompie lub smoku pompy. (Ciśnienie powyżej 2000obr./min. Powinno wynosić 2 bary= 0,2 Mpa. poniżej chyba 0,7 bar). Pozdro
Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!
- jacek_golf2
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pt lip 31, 2009 14:58
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
jezeli mocy ci nie traci to prawdopodobnie masz liczniki z zegarami do wymiany bo ja mam to samo u siebie a jak zalozylem inny od kolegi i zadna kontrolka sie nie pojawiala bo na zegarach z tylu pojawia sie zimny lod na kostce i robi sie zwarcie ja tak stracilem podswietlenie i swieci mi sie kontrolka oleju i wody a zeden elekryk sie tego nie podejmuje przynajmiej ja takiego nie znam
Ostatnio zmieniony pt lip 31, 2009 23:21 przez jacek_golf2, łącznie zmieniany 1 raz.
ja mogę to zrobićjacek_golf2 pisze:zeden elekryk sie tego nie podejmuje przynajmiej ja takiego nie znam
[ Dodano: 31 Lip 2009 23:23 ]
nawet posiadam taki licznik od AAMa bez obrotka oczywiście
Ostatnio zmieniony pt lip 31, 2009 23:28 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
ja trochę wyjaśnię ,by nie powielać bzdur..jacek_golf2 pisze:na zegarach z tylu pojawia sie zimny lod na kostce
zimny LUT się nie pojawia - powstaje w momencie lutowania ,kiedy tinol tworzący połączenie nie osiągnął właściwej temperatury, tzn stopił się na tyle ,że stworzył wizualnie połączenie ale to połączenie ma dużą rezystancję lub nie przewodzi prądu wcale..
zwarcie jest wtedy gdy nastąpiło połączenie np. na skutek uszkodzenia izolacji, tak więc jest zupełnym przeciwieństwem zimnego lutujacek_golf2 pisze:i robi sie zwarcie
ja bym zaczął od początku, tzn. od zmierzenia ciśnienia oleju..piórek pisze:Oleju jest stan, wymieniłem już dwa czujniki oleju, sprawdziłem masę silnika
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 174 gości