SWAP z RPka na 2E lub KRa. Dużo przeróbek??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » pt lip 31, 2009 17:54

znalezienie abfa w bdb stanie w normalnych pieniadzach graniczy z cudem :D

co do 2e
jezeli jest z golfa to wiekszej zabawy nie ma
lapy podejda skrzynie z mk2 tez podejda ewentualnie
pompki z mk2 tak jak Paweł Marek, pisal
choc i z nztki z tego co mi mowiono podejda pompki
jezeli w dawcy popstrykasz sobie zdjecia i opiszesz wtyczki to wielkiej filozofi nie ma


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt lip 31, 2009 19:01

Paweł Marek pisze:tyle roboty dla 25 koni więcej
dokladnie mialem RP jezdzilem mk3 2E(fakt mk3 wiecej wazy)ale roznica minimalna.gdybym robił swapa do mk2 to napewno lepiej by to chodzilo niz w mk3 ale sadze ze i tak bylbym niezadowolony z efektów włozonej pracy a uzyskanych osiągow.chcesz odczuc roznice min 40-60 koni musi byc różnicy



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pt lip 31, 2009 19:26

Wydaje mi sie ale w Audi nie bylo takiego silnika o oznaczeniu 2E Tak sa 2.0 115 koni ale one maja inne oznaczenia silnika Praktycznie z Audi sie nie oplaca silnika wstawiac do MK2 poniewaz kolektor wydechowy nie pasuja ssacy tez Podstawe filtra oleju musisz przerobic Szkoda zachodu szukaj silnika z VW motowany poprzecznie
Ostatnio zmieniony pt lip 31, 2009 20:07 przez jeryk10, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » pt lip 31, 2009 20:11

Dokładnie, w Audi nie było silników 2E, chyba że swap. W audi 2.0 115KM ma oznaczenie ABK. Porównaj bloki z RPkiem, może łapy z RP da sie przełożyć.



Awatar użytkownika
sieno26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: sob lis 01, 2008 01:04
Lokalizacja: Harta / Rzeszów / Racibórz

Post autor: sieno26 » śr sie 12, 2009 19:33

No więc 2E faktycznie nie ma sensu i w Audi tak jak mówicie takiego oznaczenia silnika nie było :grrr: mój błąd, sorry. A jak się ma sprawa z KRem?? jakie spalanie jest przy takim silniku w mk2?? i czy dużo trzeba przerabiać, tzn czy łapy silnika pasują i inne sprawy ważne. Napewno hamulce trzeba będzie wymienić na jakieś lepsze wentyle, to jasna sprawa. Co jeszcze jest kłopotem w przekładce z rpka na kra?? proszę o jakieś rady panowie, bo powolutku rp się sypie a naprawa wyjdzie za dużo i się nie opłaca :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 307 gości