uszczelniacze można zmienić na silniku bez potrzeby zdejmowania tłoków, wystarczy zawory podeprzeć tłokami.Michaś_1977 pisze:Najgorzej przy odpalaniu,po dłuższym postoju i typuję uszczelniacze ,mimo,że zrobiłem na nich tylko 4 tyś.arwam pisze:w jakich momentach podakpca w tym kolorze?
Cyba będzie głowica do roboty ...
a takie poddymianie może świadczyć o późnym kącie wtrysku lub delikatnie podlewające wtryskiwacze też będą dawały podobny objaw.
u mnie też po odpaleniu z rana podkapca na niebiesko ale jak oleju nie bierze ani nie ma problemów z rozruchem nawet przy -20°C to czym sobie głowę zawracać?
[ Dodano: 31 Lip 2009 07:55 ]
Michaś_1977, nie przejmuj się, pamietasz jak Ci mówiłem że K24 potrafi naprawdę auto ożywić.Michaś_1977 pisze:Znów na 3ce traci trakcję.Trochę dzisiaj przy nim na szybko pogrzebałem i jest fajnie,tak więc panie arwam,możesz pan już zacząć robić w pory ...
nie wierzyłeś mi wtedy za bardzo i założyłeś K14.
K14 się skończyło i tyle dobrego żeśmy nawojowali ale swoją drogą to musiałeś go nię xle szkolić zanim turbo padło bo to trochę za szybko nawet zważywszy że miałeś ciśnienie 1,7bara.
ja teraz jeżdże na tylko 1,8bara i za jakiś tydzień dawka idzie do góry na tyle żeby delikatnie poddymiał przy pełnej mocy bo teraz jak ciśnienie się ustabilizuje to dymienie ginie całkowicie, stąd wnioskuję że EGT jest trochę przymałe i silnik ma trochę za lekko więc mu trzeba trochę utrudnić
ten filmik w moim temacie z przyspieszeniem do 170km/h jest już od dłuższego czasu nie aktualny.
teraz mam przyspieszenie na piątce jak wtedy na czwórce.
czyli innymi słowy mówiąc wyprzedzając typowego TIR-a jadącego z prędkością 80km/h jeśli to robię z wykorzystaniem całego poweru jakim silnik dysponuj to w momencie kiedy nasze przogy są na równo ja mam jakieś 140-150km/h