Płyta pod silnikiem.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam.
zastanawiam sie jak wygląda w oryginale ta osłona pod silnik w mk4, z ilu części ona sie składa? u mnie w aucie mam dwie boczne i osłonę zaczynającą się o czoła samochodu, ale mam wrażenie, że brakuje mi jednej osłony.
zastanawiam sie jak wygląda w oryginale ta osłona pod silnik w mk4, z ilu części ona sie składa? u mnie w aucie mam dwie boczne i osłonę zaczynającą się o czoła samochodu, ale mam wrażenie, że brakuje mi jednej osłony.
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 21:50 przez nwojteky, łącznie zmieniany 1 raz.
Kilka postow wyzej masz 2 plyty obie z wymiarami ... jedna podalem ja .. 2-ga masz od beetle, - a ... wiec mozesz sobie luknac... w TDI plyta sklada sie z 3 czesci ... spo plus 2 boki przy kolach ... to co wkleiles... to .. nie weim co to ... jak by TDI potraktowany nozem albo bardziej wypasiona benzyna ale to chyba ani jedno ani drugie
ex: MK4 245 km/460nm
Do benzyniaka jest osłona składają cza się z 3 części przód bok lewy bok prawy do diesla jest osłona zakrywająca cały silnik . Chciałem do swojego 1.6 16v założyć tą osłone od diesla żeby osłaniała mi komore silnika przed błotem pośniegowym wtedy komora silnika jest mniej upaprana ale słyszałem różne opinie .W jednym serwisie VW mi mowlili że nie ma mowy o czymś takim bo przegrzeje silnik w innym natomiast mowili że tak . Chciałem zapytać czy ktoś do benzyniaka założył osłone od diesla ?
- tbrally
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 00:39
- Lokalizacja: Miasto kościołów
- Kontakt:
nie wiem czy mam od diesla ale mam pełną osłonę z bokami zakrywającą cały silnikM4niac pisze:Do benzyniaka jest osłona składają cza się z 3 części przód bok lewy bok prawy do diesla jest osłona zakrywająca cały silnik . Chciałem do swojego 1.6 16v założyć tą osłone od diesla żeby osłaniała mi komore silnika przed błotem pośniegowym wtedy komora silnika jest mniej upaprana ale słyszałem różne opinie .W jednym serwisie VW mi mowlili że nie ma mowy o czymś takim bo przegrzeje silnik w innym natomiast mowili że tak . Chciałem zapytać czy ktoś do benzyniaka założył osłone od diesla ?
takiego już kupiłem
auto mam już ok 2 miechów i syćko gra, nic się nie przegrzewa
Ostatnio zmieniony pt lip 31, 2009 01:41 przez tbrally, łącznie zmieniany 1 raz.
TO JAKA JEST PRAWIDŁOWA OSŁONA DO GOLFA 1.6SR 1998???
IDZIE ZIMA WIEC POMYŚLAŁEM O JAKIMŚ ZABEZPIECZENIU
http://allegro.pl/item709650487_oslona_ ... iesel.html
http://allegro.pl/item714355347_oslona_ ... ml#gallery
POZDRAWIAM !!!
IDZIE ZIMA WIEC POMYŚLAŁEM O JAKIMŚ ZABEZPIECZENIU
http://allegro.pl/item709650487_oslona_ ... iesel.html
http://allegro.pl/item714355347_oslona_ ... ml#gallery
POZDRAWIAM !!!
Nie przesadzajcie z przegrzewaniem silnika. W końcu jest przecież chłodnica a osłona, nawet ta od diesla nie powoduje hermetycznego zamknięcia przedziału silnika od dołu.
Ja kupiłem typową benzynową. Ale jak pojechałem do warsztatu żeby ją zamontować, to mówili mi, że lepiej było kupić dieslowską, bo lepiej zabezpiecza silnik. Tylko że przy montażu osłony dieslowskiej w benzyniaku, trzeba ją lekko przyciąć (chyba z powodu katalizatora).
Nie wiem czy to prawda, tak mi mówili.
Ja kupiłem typową benzynową. Ale jak pojechałem do warsztatu żeby ją zamontować, to mówili mi, że lepiej było kupić dieslowską, bo lepiej zabezpiecza silnik. Tylko że przy montażu osłony dieslowskiej w benzyniaku, trzeba ją lekko przyciąć (chyba z powodu katalizatora).
Nie wiem czy to prawda, tak mi mówili.
-----Wojman------
- tbrally
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 00:39
- Lokalizacja: Miasto kościołów
- Kontakt:
Mam u siebie dieslowską
nie zauważyłem aby była przycinana gdziekolwiek (choć mogę się mylić)
Idealną sprawą jest, że łapie optymalną temperaturę baaaaaaardzo szybko a nawet przy bardzo upalnych dniach nie miałem problemu z przegrzaniem
wskaźnik temp. nigdy nie przekroczył 90st. nawet po półdniowym staniu w korkach w upalne dni.
Nie wiem jeszcze jak się będzie sprawować w zimie ale teoretycznie powinna bardzo dobrze.
Jedynym mankamentem takiej płyty dość znaczne obniżenie prześwitu
choć w zwykłych płytach ten prześwit może jest taki sam
Porównanie mam do swojego poprzedniego afta na obniżonym zawieszeniu (polo -60, -40)
porównując te same krawężniki itp elementy prześwit w okolicach silnika sprawia wrażenie takiego samego
... pzdr
nie zauważyłem aby była przycinana gdziekolwiek (choć mogę się mylić)
Idealną sprawą jest, że łapie optymalną temperaturę baaaaaaardzo szybko a nawet przy bardzo upalnych dniach nie miałem problemu z przegrzaniem
wskaźnik temp. nigdy nie przekroczył 90st. nawet po półdniowym staniu w korkach w upalne dni.
Nie wiem jeszcze jak się będzie sprawować w zimie ale teoretycznie powinna bardzo dobrze.
Jedynym mankamentem takiej płyty dość znaczne obniżenie prześwitu
choć w zwykłych płytach ten prześwit może jest taki sam
Porównanie mam do swojego poprzedniego afta na obniżonym zawieszeniu (polo -60, -40)
porównując te same krawężniki itp elementy prześwit w okolicach silnika sprawia wrażenie takiego samego
... pzdr
Duza plyta mocowana jest od nadkola do nadkola, oraz od zderzaka do wozka (w ktorym znajduja sie mocowania)...Himen88 mk4 pisze:TBRALLY a powiesz mi dokładnie jak ona daleko sięga??nie ma problemu z zamontowaniem??
chodzi mi o to co widać z pod auta??jakie części silnika??czy kompletnie nic i jest od nadkola do nadkola??
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 09:59 przez Kill3ill, łącznie zmieniany 1 raz.
Not 4 Movi'n Just 4 Crusi'n
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 246 gości