Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » śr lip 29, 2009 21:45
arwam pisze:silnik który u mnie oryginalnie siedział był z początku 87' a data jest bita pod pompą wodną.
Zgoda,data była bita na bloku,ale skąd wiesz z którego roku była głowica?Skąd wiesz,że poprzedni właściciel nie zmieniał?
arwam pisze:zresztą w innych książkach też pisze że w 87' była zmiana co do rozrządu i nie tylko
Mam dwie książki z różnych wydawnictw i w obydwóch jest napisane to samo,a ten skan,który tam
widać pochodzi z jednej z nich.
Wpadniesz kiedyś do mnie to poczytasz
.
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm + Climatronic + grzane skóry i inne wodotryski
-
arwam
Post
autor: arwam » śr lip 29, 2009 21:58
Michaś_1977 pisze:arwam napisał/a:
silnik który u mnie oryginalnie siedział był z początku 87' a data jest bita pod pompą wodną.
Zgoda,data była bita na bloku,ale skąd wiesz z którego roku była głowica?Skąd wiesz,że poprzedni właściciel nie zmieniał?
Michaś_1977, wiem dlatego że silniki sprzed 87' różnią się blokiem a dokładniej brakiem jednego kanału odpływowego oleju i troszką innym układem kanałów wodnych.
żadna pomyłka nie wchodzi w rachubę
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » śr lip 29, 2009 22:02
arwam pisze:Michaś_1977, wiem dlatego że silniki sprzed 87' różnią się blokiem a dokładniej brakiem jednego kanału odpływowego oleju i troszką innym układem kanałów wodnych.
żadna pomyłka nie wchodzi w rachubę
No to w takim razie co?
W książkach głupoty piszą?
Nieeee,to się kupy nie trzyma
...
Poza tym był już kiedyś temat na forum o tym i większość ludzików twierdziła tak jak ja teraz piszę.Nie mam najmniejszego zamiaru kłócić się z Tobą Arek,ale fakty mówią same za siebie.
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 22:04 przez
Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm + Climatronic + grzane skóry i inne wodotryski
-
arwam
Post
autor: arwam » śr lip 29, 2009 22:30
Michaś_1977 pisze:No to w takim razie co?
W książkach głupoty piszą?
Nieeee,to się kupy nie trzyma
...
Poza tym był już kiedyś temat na forum o tym i większość ludzików twierdziła tak jak ja teraz piszę.Nie mam najmniejszego zamiaru kłócić się z Tobą Arek,ale fakty mówią same za siebie.
na to chyba żeby byłblok wymieniany w ramach gwarancji bo ja innej możliwości nie widzę
-
mnichu33
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 20:13
witam - głowica założona , tylko mam pytanie szlifiernia znaczy gość powiedział że to ostatni wymiar planowania i to jeszcze taki naciągany , silnik jak odpalił to szybko łapie tem do przedostatniej kreski , wentylator się włączy i chwilowo spada - czy to prawidłowe ? no i na ssącym po rozgrzaniu na łączeniu pojawia się olej ( czy to oznacza koniec turbiny ) to nie moje autko pomagam koledze a mało mam doświadczenia z golfikami .
I jeszcze jedno założenie tych sprężyn na rure wydechową to bajka 3 minuty i pozamiatane - a tak się bałem - pozdrawiam i czekam na odp
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » czw lip 30, 2009 21:24
mnichu33 pisze:silnik jak odpalił to szybko łapie tem do przedostatniej kreski , wentylator się włączy i chwilowo spada - czy to prawidłowe ?
Może być za bardzo wyprzedzony kąt wtrysku,wtedy silnik grzeje się bardziej.
mnichu33 pisze:no i na ssącym po rozgrzaniu na łączeniu pojawia się olej ( czy to oznacza koniec turbiny )
Niekoniecznie turbo.Sprawdź w dolocie (przed turbo)czy jest dużo oleju,bo może odmą zasuwa...
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm + Climatronic + grzane skóry i inne wodotryski
-
mnichu33
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 21:37
ok - a jak zasuwa odmą to co mam zrobić ? ze złomować go hihihi - ktoś mi kiedyś podpowiedział żeby do przewodu napchać druciaka do mycia garów - wtedy olej zatrzyma a powietrze będzie szło
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
arwam
Post
autor: arwam » czw lip 30, 2009 21:49
mnichu33 pisze:ok - a jak zasuwa odmą to co mam zrobić ? ze złomować go hihihi - ktoś mi kiedyś podpowiedział żeby do przewodu napchać druciaka do mycia garów - wtedy olej zatrzyma a powietrze będzie szło
ten ktoś niech sobie w uszy nawtyka zmywaków to może jemu pomoże a Tobie gdybyś tej rady posłuchał to dorobiłbyś sie tego tylko żeby Ci cały olej na drodze wylądował
-
mnichu33
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 22:01
do d..y haha będzie go bolało - dobra to ten oil nie zaszkodzi turbinie - może tak być ?
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
mnichu33
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 22:23
no z odmy idzie - ale coraz mniej
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » czw lip 30, 2009 22:29
mnichu33 pisze:no z odmy idzie - ale coraz mniej
Co to znaczy
coraz mniej?
He,he zobacz może już go nawet w misce nie ma
...
Albo idzie,albo nie idzie
,ale śladowe ilości oleju w dolocie zawsze są.
Ostatnio zmieniony czw lip 30, 2009 22:30 przez
Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm + Climatronic + grzane skóry i inne wodotryski
-
mnichu33
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 22:32
nie no stan fulllll , czyli troszkę może iść to spoko , czyli turbinie nie zaszkodzi tak ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości