ciekawostka odnośnie klina na wale

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

ciekawostka odnośnie klina na wale

Post autor: twromek » czw lip 30, 2009 12:51

Już ładnych parę razy było o zrywaniu klina na wale w naszych poczciwych klekotach. Ostatnio jednak wpadł mi w ręce silnik CR (1,6D z Golfa 1 na płytkach a nie hydro jakby ktoś nie widział :jezor: ) i ma on całkiem inne rozwiązanie mocowania tego kółka, może już ktoś się spotkał z czymś takim? Interesuje mnie jaka jest wytrzymałość tego względem tych pospolitych kółek.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

:pub:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lip 30, 2009 13:00

Jak na moje oko,jest to lepsze rozwiązanie,ponieważ koło jest w całości nasuwane na wał i w przypadku bicia na boki pozostałych kół,to koło nie powinno się obruszać i przez to jest mniejsze prawdopodobieństwo ścięcia klina,mimo,że jest mizerny.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » czw lip 30, 2009 13:06

Tylko jedna sprawa jest dziwna, jeśli na serio jest to lepsze to dlaczego VW zrobił w późniejszych modelach coś gorszego?
Ostatnio zmieniony czw lip 30, 2009 13:06 przez twromek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lip 30, 2009 13:08

Nie wiem,może myśleli,że będzie jeszcze lepsze...
W silnikach 1,6,toto jeszcze hula,ale w 1,9 to porażka,mimo,że koło jest takie samo...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » czw lip 30, 2009 13:09

Albo mam tam wał z jakieś benzyny? :helm:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lip 30, 2009 13:12

twromek pisze:Albo mam tam wał z jakieś benzyny?
W benzynach koła od rozrządu są dużo węższe...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » czw lip 30, 2009 13:16

tak tylko powiedziałem, że z benzyniaka przecież :grin:

wiem, że są inne :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości