Drodzy Koledzy jestem od niedawna posiadaczem VW Golf 5+ z silnikiem 2,0 TDI 140 KM i mam nast problem: po uruchamianiu zimnego silnika trzęsie i nie ma mocy. Po wyłączeniu (przeważnie 2 razy) wszystko jest OK chodzi równo i z pełną mocą. Samochód był już w dwóch warsztatach (wiecie ile zostawiłem tam kasy!!) sprawdzano wg nich wszystko: świece żarowe, wszystkie przewody łącznie z wymianą listwy zasilającej itp (nie sprawdzano tylko wtryskiwaczy - twierdzą że to nie ich wina) Na koniec mówią, że nie wiedzą co to może być.
Moja prośba do Was jest taka : czy ktoś miał podobny przypadek (jeżeli ten temat już był to przepraszam i proszę o wskazówki gdzie go szukać)
będę wdzięczny za każde sugestie na ten temat i podpowiedzi pozdrawiam kazimierz1947
VW Golf 5+ 2,0 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 16:07
- Lokalizacja: Olsztyn
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Jedz do kogos kto dobrze zna sie na vagu w twojej okolicy.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 16:07
- Lokalizacja: Olsztyn
VAG to interfejs diagnostyczny (popularnie zwany "komputerem") podjedź do kogoś w Twojej okolicy kto ci dobrze zdiagnozuje samochód przy pomocy komputera i da tzw logi z prób dynamicznych (czyt. drogowych). Potem wklejasz na forum i tutaj bardziej obeznani koledzy pomogą. Polecam poczytać dział Diagnostyka. Ew. skontaktować się z jakimś kolegą z forum z okolicy obeznanym w temacie. 

Ostatnio zmieniony czw lip 30, 2009 09:52 przez owcy2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 16:07
- Lokalizacja: Olsztyn
[quote="owcy2"]VAG to interfejs diagnostyczny (popularnie zwany "komputerem")
Dziękuję bardzo zrobię taj jak mówisz i się odezwę
pozdrawiam
[ Dodano: 11 Sie 2009 09:57 ]
[quote="kazimierz1947"][quote="owcy2"]VAG to interfejs diagnostyczny (popularnie zwany "komputerem")
zrobiono testy ale wydruku nie mam
mechanik stwierdził, że 3 pompowtryskiwacze dają za dużo paliwa (badanie było na gorącym silniku!) i trzeba je wymienić
koszt jednego to 1800 zl na razie się wstrzymałem z wymianą
silnik dalej trzęsie po zimnym uruchomieniu (jednostkowe zużycie w tym momencie zwiększa się z 0,5 do 1,6 l/h) ale po 2-gim uruchomieniu chodzi OK
czy to mogą być pompowtryskiwacze?
Dziękuję bardzo zrobię taj jak mówisz i się odezwę
pozdrawiam
[ Dodano: 11 Sie 2009 09:57 ]
[quote="kazimierz1947"][quote="owcy2"]VAG to interfejs diagnostyczny (popularnie zwany "komputerem")
zrobiono testy ale wydruku nie mam
mechanik stwierdził, że 3 pompowtryskiwacze dają za dużo paliwa (badanie było na gorącym silniku!) i trzeba je wymienić
koszt jednego to 1800 zl na razie się wstrzymałem z wymianą
silnik dalej trzęsie po zimnym uruchomieniu (jednostkowe zużycie w tym momencie zwiększa się z 0,5 do 1,6 l/h) ale po 2-gim uruchomieniu chodzi OK
czy to mogą być pompowtryskiwacze?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości