Urwana śruba w podłużnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Arn_Old
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 22:06
Lokalizacja: Zamość

Urwana śruba w podłużnicy

Post autor: Arn_Old » czw lip 30, 2009 00:43

Witam!
Ratunku, pomocy!!! Podczas dokręcania śruby tej pionowej od wahacza urwałem ją i to w okropnie niefortunnym miejscu- w samej podłużnicy, to znaczy tak, że nie wystaje i nie można jej niczym chwycić. Trudny dostęp i jeszcze utwardzana śruba,jak i czym ją wykręcić??


VW GOLF II “Quadratisch. Praktisch. Gut.”

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lip 30, 2009 06:45

Masz dwie opcje:albo rozwiercić i przegwintować,albo pruć dziurę w podłużnicy i wymienić nakrętkę.
Temat już kiedyś był i jego autor wybrał wiercenie.
Zdejmij wahacz,ostre wiertła i do boju.Końcowe wiertło to 12,5mm(chyba,że uda Ci się idealnie w środku,to spróbuj na ten sam gwint),później gwintownik M14 i śruba utwardzana.Ponoć bułka z masłem :bigok:
Powodzenia :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » czw lip 30, 2009 07:22

To duża śruba więc może wykretakiem dasz radę .



Awatar użytkownika
Arn_Old
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 22:06
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Arn_Old » czw lip 30, 2009 09:13

Ok, to się zabiorę dzisiaj za to tylko wyposażę się w porządne wiertła.


VW GOLF II “Quadratisch. Praktisch. Gut.”

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw lip 30, 2009 10:31

Te śruby są piekielnie twarde. Ja sie zdecydowałem w poprzednim aucie na cięcie ale od góry (pod dywanikami podłogę ciąłem).


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

dejlux
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 04, 2008 19:33
Lokalizacja: wwa

Post autor: dejlux » wt sie 25, 2009 10:24

hej a jak najlepiej se poradzić z urwaną śrubą wachacza tą poziomą



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » wt sie 25, 2009 12:58

dejlux, nie da rady nic przyspawać do tej resztki? Mi też kiedyś pękła w podobnym miejscu i przyspawałem do niej jakiegoś pręta czy coś takiego. Poza tym temperatura podczas spawania też dobrze robi na zardzewiały gwint i po przyspawaniu odkręciło mi się już bardzo lekko :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 285 gości