Zamulona turbina

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Zamulona turbina

Post autor: losdamianos » śr lip 29, 2009 13:07

Koledzy, szukałem przypadku podobnego do mojego ale nic podobnego nie ma.Otóż, turbina włącza się zbyt późno w stosunku do 2 i 3 biegu. Przepływka wymieniana na BOSCH-2 tyg temu. VAG-zero błędów...Jakieś propozycje??

Dodam,że turbina jest od ARL-a, a program od Rogala na 140 KM.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lip 29, 2009 13:51

logi trzeba zrobic


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lip 29, 2009 13:51

logi trzeba zrobic


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » śr lip 29, 2009 21:55

losdamianos,

moze zbytnio wydłużona sztanga turbiny powoduje zbyt małe doładowanie w dolnych obrotach i większego laga?



raczyk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt cze 05, 2009 22:20
Lokalizacja: augustow

Post autor: raczyk2 » śr lip 29, 2009 22:29

losdamianos też tak mam tzn miałem, turbo tez mam arl (od dzis) po wymianie przepływki zamulacz byl do 2000obr. Nagle Ci to się zrobilo czy po wymianie czegoś?



Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » czw lip 30, 2009 09:53

Właśnie po wymianie przepływki na nowego Boscha... Chyba będę musiał przepływkę reklamować..


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

raczyk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt cze 05, 2009 22:20
Lokalizacja: augustow

Post autor: raczyk2 » czw lip 30, 2009 22:55

i U mnie tak samo na 4 i 5 biedu to wogóle zamulacz zanim dojdzie do 2000obr. Moja przepływka pierburga najlepiej podmienić z innego auta



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 131 gości