problem z kołem dwumasowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z kołem dwumasowym
koledzy mam taki problem :
kupiłem koło jednomasowe 037 105 273C do tego sprzęgło sachs teraz moje pytanie jakie mają być śruby łączące wał z kołem ??? proszę o pilną odp.
[ Dodano: 29 Lip 2009 13:43 ]
czy te same co są w dwumasie podejdą czy musze kupić inne????
kupiłem koło jednomasowe 037 105 273C do tego sprzęgło sachs teraz moje pytanie jakie mają być śruby łączące wał z kołem ??? proszę o pilną odp.
[ Dodano: 29 Lip 2009 13:43 ]
czy te same co są w dwumasie podejdą czy musze kupić inne????
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Sruby koniecznie od G60 lub ABf, od dwumasu beda chaczyc o tarcze sprzegla.
moment dokrecania 60nm+90st
moment dokrecania 60nm+90st
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
dzięki , możesz jeszcze podać wymiary w serwisie na razie mi zamówili takie nr z etki N 906 650 01 czy to będzie to???
[ Dodano: 29 Lip 2009 14:04 ]
która z tych proszę o szybką odp.jak zamówie do 15 to na jutro będzie
N 90206103
hexagonal head bolt
M10X1X19,5 / manual gearbox
(23) N 90665001
bolt, with multi-spilne socket head
M10X1X22,5 / manual- gearbox: AFN
[ Dodano: 29 Lip 2009 14:04 ]
która z tych proszę o szybką odp.jak zamówie do 15 to na jutro będzie
N 90206103
hexagonal head bolt
M10X1X19,5 / manual gearbox
(23) N 90665001
bolt, with multi-spilne socket head
M10X1X22,5 / manual- gearbox: AFN
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Zadzwon i powiedz ze chcesz sruby do zamachu od G60, w katalogu sobie znajda jakie sa nr.
Nie chce mi sie szukac, mozesz znalezc na www.vagcat.com numery
Nie chce mi sie szukac, mozesz znalezc na www.vagcat.com numery
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Jak na splinie to masz sruby do dwumasu, musi byc na szesciokat 17mm
Powiedz ze chcesz sruby do kola zamachowego do golfa 2 1,8 G60 160KM, symbol silnika PG.
Tez musisz miec sruby od docisku z tego samochodu, Twoje nie podejda od dwumasu.
[ Dodano: 29 Lip 2009 14:39 ]
Sruba docisku: BM7X26X15 numer N 10101001
Sruba zamachu: M10X1X19,5 numer N 90206103
Powiedz ze chcesz sruby do kola zamachowego do golfa 2 1,8 G60 160KM, symbol silnika PG.
Tez musisz miec sruby od docisku z tego samochodu, Twoje nie podejda od dwumasu.
[ Dodano: 29 Lip 2009 14:39 ]
Sruba docisku: BM7X26X15 numer N 10101001
Sruba zamachu: M10X1X19,5 numer N 90206103
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 14:33 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z kołem dwumasowym
stary kotlet, ale z tymi śrubami też się długo naszukałem jak to w końcu jest, bo na innych forach piszą, żeby dać od VR6 ale one są starsznie długie i nie mam pojęcia jak oni to składają wystarczy wpisywać numery śrub w google i patrzeć na wyniki. Głowa puchnie, i tak:
N 101 010 01 typ BM7x26x15 [TDI MkIII AHU/1Z engine (1997-1999) Passat TDI AHU/1Z engine (1996-1997)] i to są te sruby po zewnetrznej koła zamachowego które dokręcają docisk do zamachu i ztym nikt nie ma problemu.
Teraz śruby do wału:
N 902 061 03 typ M10x1x19,5 z AEH AKL AGN i te są prawidłowe przy zmianie na jednomas z G60/ABF/1Z
występuą inne i tak podają inne fora:
N 905 398 01 typ M10x1x19 z 2.3 AQN
N 909 294 01 typ M10x1x27 z 2.8VR6
N 906 650 01 typ M10x1x22,3 1.9 ALH
na różnych forach podają, że te zakładają i pasuje, jednak potwierdzone z montażu jest, że powinny być to śruby N 902 061 03 i oczywiście 6szt...
N 101 010 01 typ BM7x26x15 [TDI MkIII AHU/1Z engine (1997-1999) Passat TDI AHU/1Z engine (1996-1997)] i to są te sruby po zewnetrznej koła zamachowego które dokręcają docisk do zamachu i ztym nikt nie ma problemu.
Teraz śruby do wału:
N 902 061 03 typ M10x1x19,5 z AEH AKL AGN i te są prawidłowe przy zmianie na jednomas z G60/ABF/1Z
występuą inne i tak podają inne fora:
N 905 398 01 typ M10x1x19 z 2.3 AQN
N 909 294 01 typ M10x1x27 z 2.8VR6
N 906 650 01 typ M10x1x22,3 1.9 ALH
na różnych forach podają, że te zakładają i pasuje, jednak potwierdzone z montażu jest, że powinny być to śruby N 902 061 03 i oczywiście 6szt...
'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 134 gości