Prawidłowe napięcie "na" żarówkach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Prawidłowe napięcie "na" żarówkach
a więc pytanie: jakie powinno być prawidłowe napięcie w VW (Caddy np) mierzone na kostce żarówki reflektora przedniego ? Bo coś żółte te światełka takie... a mam założony "automat" włączający światła i obawiam się że on coś "nie teges"...
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 10:01 przez Piasek, łącznie zmieniany 1 raz.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Piasek, zolte swiatla moga byc tez od starych wypalonych zarowek lub podpalonego automatu wlaczania swiatel w zaleznosci od tego jaki on jest i jak zostal zrobiony . Moj automatma 4 lata i juz slabnie mi podswietlenie zestawy wskaznikow a jak wlacze np postojowki to lepiej świeci. Sprawdz to u siebie ew jak masz bardzo stare zarowki to je wymien bo i tak beda lepiej swiecily:)
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Żarówki raczej odpadają. Co 3-4 m-ce zakładam którąś nową bo to non-stop na światłach jeździ, dziury w drodze i ... i właśnie sobie uświadomiłem że to częste przepalanie żarówek może być spowodowane właśnie zbyt niskim napięciem... Sprawdzę.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
To prawda, Skoda FABIA np. ma wade fabryczna w postaci zbyt wysokich skokow napiecia na przwodach przy lampach i zarowki sie z tego powodu czesto przepalaja, wiec stosuje sie tzw druty oporowe. Niskie napiecie moze wydluzyc prace zarowki bo mniej nagrzewa sie element oporowy w zrowce ktory wytwarza swiatelko a wiec i na wybojach mniejsze prawdopodobienstwo jest uszkodzenia a wiec islabsze tez swiatlo. Jak pisalem wczesniej, zolty kolor tez jest wtedy jak zarowka swieci juz dlugo ale skoro czesto wymieniasz to raczej inna wada. Moze styki sa luzne w kostkach.Matador pisze:nie może.. jest odwrotnie - wyższe napięcie to większe prawdopodobieństwo przepalenia..Piasek pisze:i właśnie sobie uświadomiłem że to częste przepalanie żarówek może być spowodowane właśnie zbyt niskim napięciem...
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 128 gości