

do moderatorów:
umieściłem ten sam temat w Techincznym i VW Speed ze względu na to, że nie zawsze można otrzymać odpowiedz w jednym czy drugim dziale

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pedały napewno bo nie ma tam linki gazu tylko elektroniczny pedał gazu, zegary tez bo w nich jest immo, tak samo by sie przydał kluczyk, no i silnik w passacie jest wzdłuz auta wiec trzeba tez troche kombinacji z łapami kolektorami by go wpasowac w MKIIIBula88 pisze:skoro nie było 130 KM w B5 to dlaczego ten passek ma na klapie TDI w tym ze DI jest czerwone?? czy aby napewno nie było pompy tylko pompowtryski na allegro znalazlem silnik i jest pompa http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84130327
dlaczego potrzebny bedzie licznik i pedały??
Bula88 pisze:Borys, a co sądzisz żeby silnik od passka wstawić do mojej budy ale tak jak jest teraz mój włożony czyli poprzecznie, i czy ta moja skrzynia przypasuje do tego silniczka??
dokladnie nie wiem, nigdy nie robilem takiej przeróbki, piszę te elementy, które mogą nie pasowac wg mnie, trzeba by kogos z doświadczeniem sie zapytac.Bula88 pisze:Borys, mozesz podsumowac co konkretnie bedzie mi potrzebne z tego passata?? bomusze dac znac co maja mi zostawic. dzieki
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 48 gości