vag pokazuje napiecie 10V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: śr mar 11, 2009 15:16
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
vag pokazuje napiecie 10V
witam
prosze o wypowiedzenie sie w kwesti mojego goferka, silnik 1Z, vag pokazuje napieci 10V jak silnik nie jest odpalony,a jak jest to pokazuje 11V, czy to ma wpływ na prace silnika,w zime bardzo wolo sie robiło w środku ciepło, ma trzy świece do podgrzewanie płyny chłodzacego-swiece sprawne,czy jak ECU bedzie widzial napiecie 11V uruchomi swiece czy nie,gdzie jest czujnik który mierzy napiecie
prosze o wypowiedzenie sie w kwesti mojego goferka, silnik 1Z, vag pokazuje napieci 10V jak silnik nie jest odpalony,a jak jest to pokazuje 11V, czy to ma wpływ na prace silnika,w zime bardzo wolo sie robiło w środku ciepło, ma trzy świece do podgrzewanie płyny chłodzacego-swiece sprawne,czy jak ECU bedzie widzial napiecie 11V uruchomi swiece czy nie,gdzie jest czujnik który mierzy napiecie
Re: vag pokazuje napiecie 10V
michal880913 pisze:witam
prosze o wypowiedzenie sie w kwesti mojego goferka, silnik 1Z, vag pokazuje napieci 10V jak silnik nie jest odpalony,a jak jest to pokazuje 11V, czy to ma wpływ na prace silnika,w zime bardzo wolo sie robiło w środku ciepło, ma trzy świece do podgrzewanie płyny chłodzacego-swiece sprawne,czy jak ECU bedzie widzial napiecie 11V uruchomi swiece czy nie,gdzie jest czujnik który mierzy napiecie
uruchomi pod warunkiem ze nie ma błędu 01117
jesli wolno sie nagrzewa sprawdz termostat
raczej nie uruchomi ... odczyta to jako duże obciążenie alternatora i nie uruchomiilio pisze:uruchomi pod warunkiem ze nie ma błędu 01117
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 22:50 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
pewnie masz racjedamcio151 pisze:raczej nie uruchomi ... odczyta to jako duże obciążenie alternatora i nie uruchomiilio pisze:uruchomi pod warunkiem ze nie ma błędu 01117
tylko skąd się bierze to śmieszne napięcie i co powoduje zbyt duże obciążenie zacisku df ?
z tego co czytałem nikomu nie udało się tego rozwiążać ...
-
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: śr mar 11, 2009 15:16
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
damcio151 pisze:być może stary przewód, zaśniedziałe styki ... jest zbyt duża rezystancjailio pisze:tylko skąd się bierze to śmieszne napięcie i co powoduje zbyt duże obciążenie zacisku df ?
z którego miejsca zgodnie z
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... chemat+ecu
lub innym wyzraźniejszym schematem ECU czerpie informacje o napięciu ?
ten temat dobrze został rozpoczęty
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... %EAcie+ecu
ale ...
Ostatnio zmieniony czw lip 30, 2009 19:53 przez ilio, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: śr mar 11, 2009 15:16
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości