[mk3] manualna klimatyzacja
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
jak czujnik pokaze ze jest cisnienie to uklad przekaze napiecie na sprężarke, hmm niewiem czemu po lewej może sie tylko tak dym wystostał aaa jest jeszcze takie cos jak zawór bezpieczenstwa ze jak jest po stronie tłocznej w sprężarce za duze cisnienie to on spuszcza czasami jest tak że wszytko wyleci ale nie pamiętam czy w tych jest ten zawór, tylko tak głosno mysle.
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
masz kolego jeszcze czujnik temperatury , oraz sterownik wentylatorów , czujnik temperatury plus 5 stopni masz połączony szeregowo z czujnikiem ciśnienia , tak więc uszkodzenie go powoduje brak napięcia na sprężarce , tak samo jak uszkodzenie sterownika wentylatorów , o ile go masz to jest on pod zbiorniczkiem wyrównawczym
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
niema czegoś takiego jak freon R134a jest freon albo R134aKrzysiekosH pisze:( freon R 134a)
[ Dodano: 29 Lip 2009 07:59 ]
freon jest wycofywany wiadomo z jakiego powodu
[ Dodano: 29 Lip 2009 08:03 ]
Obecnie głównym następcą freonu 12 jako cieczy chłodniczej jest Suva 134a ® inaczej nazywana R134 lub R-134a
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 07:56 przez norek111, łącznie zmieniany 2 razy.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
ok
przejęzyczyłem sie ale wiadomo o co chodzi
dla zainteresowanych tych czynników r12 i r134a, głownie zmiana była w autach ok roku 93
http://www.wentylacja.com.pl/projektowa ... 4a409a.pdf
przejęzyczyłem sie ale wiadomo o co chodzi
dla zainteresowanych tych czynników r12 i r134a, głownie zmiana była w autach ok roku 93
http://www.wentylacja.com.pl/projektowa ... 4a409a.pdf
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 08:54 przez KrzysiekosH, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
ok panowie zrobiłem ta klimę. wyczyściłem wszystkie kostki i wtyki i znalazłem spalony bezpiecznik w tym sterowniku pod zbiorniczkiem wyrównawczym. po wymianie wszystko buja ok. klima działa jak narazie wentylatory chodzą prawidłowo. zastanawia mnie czemu się zjarał ten bezpiecznik? także dzięki wielkie za wszelką pomoc i wskazówki.
[ Dodano: 08 Sie 2009 00:42 ]
a wiec znalazłem usterkę bo mi znów dzisiaj bezpiecznik zjarało. zwoj kabli który idzie nad chłodnicą jest mocowany dp przedniego wzmocnienia na takich uchwytach blaszkach. i na jednym z nich już ta blaszka przetarła kable i zware robiło. naprawiłem przewody dałem w termokurczliwą opaskę izolację i w peszel może teraz już nie przedrze. i dodatkowo w tych uchwytach w wężyki gumowe dałem dla zabezpieczenia. wydaje mi się że tam powinno iść wszystko w ori peszlu a było w izolacji. może szwab coś robił kiedyś...
[ Dodano: 08 Sie 2009 00:42 ]
a wiec znalazłem usterkę bo mi znów dzisiaj bezpiecznik zjarało. zwoj kabli który idzie nad chłodnicą jest mocowany dp przedniego wzmocnienia na takich uchwytach blaszkach. i na jednym z nich już ta blaszka przetarła kable i zware robiło. naprawiłem przewody dałem w termokurczliwą opaskę izolację i w peszel może teraz już nie przedrze. i dodatkowo w tych uchwytach w wężyki gumowe dałem dla zabezpieczenia. wydaje mi się że tam powinno iść wszystko w ori peszlu a było w izolacji. może szwab coś robił kiedyś...
Witam
Mam pytanie otóż w moim świeżo zakupionym MK 3 słabo działała klima. Podjechałem do Feuvert na ewentualne uzupełnienie czynnika i okazało się że układ jest szczelny natomiast wysokie ciśnienie za niskie 8 a powinno być 15. Gościu zalecił wymianę osusacza bądź ewentualnie że coś może być z czujnikiem o wysokiego ciśnienia. Stąd pytanie czy ktoś miał może podobny przypadek
Mam pytanie otóż w moim świeżo zakupionym MK 3 słabo działała klima. Podjechałem do Feuvert na ewentualne uzupełnienie czynnika i okazało się że układ jest szczelny natomiast wysokie ciśnienie za niskie 8 a powinno być 15. Gościu zalecił wymianę osusacza bądź ewentualnie że coś może być z czujnikiem o wysokiego ciśnienia. Stąd pytanie czy ktoś miał może podobny przypadek
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
witam ponownie odgrzewam kotleta. dzisiaj jako ze wiosna powoli wita do nas chciałem sprawdzic klime. i nie działa znów. w czasie zimy podłącałem jedynie halogeny nic wiecej nie grzebałem przy golfie. pytanko moje. czy jakies kable związane z klimą idą w tej wtyczce okrągłej nad chłodnicami ( ciągłem nową instalacje pod halogeny)? niemam napięcia na bezpieczniku pod zbiorniczkiem wyrównawczym? nie jest on jednak spalony. niemam napięcia na wtyczce która wchodzi do spreżarki klimy. jak załączam klime to słychać tykanie przekażnika. co to może być?podejrzewam ze moze kabelek jakiś w tej okragłej wtyczce jezeli wogóle jest takowy bo nic innego nie ruszałem przez zime. prosze i pomoc. dziękuje. jak moge sprawdzić czy klima działa? można coś zmostkować czy coś? mfa pokazuje temp. 14 *C i jest to dobre wskazanie. wentylatory się nie załączaja przy włączaniu klimy.
Ostatnio zmieniony sob mar 20, 2010 23:03 przez damiano_mo, łącznie zmieniany 1 raz.
fuck air ride
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 279 gości