Cieknąca pompa wtryskowa TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cieknąca pompa wtryskowa TD
Witam, od niedawna cieknie mi pompa wtryskowa, dokładniej tam gdzie dochodzi linka gazu. Znalazłem trochę info w innych postach, ale trochę nieaktualne. Interesuje mnie jaki koszt naprawy i co ewentualnie do wymiany, tak dla orientacji. Poza tym czy może to mieć wpływ na gorsze odpalanie jak postoi, czy może się pompa zapowietrzać?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie
Z góry dzięki za wszelkie sugestie
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
może mieć to wpływ na odpalanie. w najlepszym wypadku tylko oring do wymiany w nieco gorszym jeszcze tulejka. koszt to różnie w zależności od zakładu ale wg mnie to 100 zł maks
pracy przy tym akurat wycieku dużo nie ma no chyba że jak już pisałem tulejka a jak masz trochę smykałki do mechanikowania to naprawa wyniesie Ciebie ok 0.50 zł (oring) i godzinka pracy.
pracy przy tym akurat wycieku dużo nie ma no chyba że jak już pisałem tulejka a jak masz trochę smykałki do mechanikowania to naprawa wyniesie Ciebie ok 0.50 zł (oring) i godzinka pracy.
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 16:16 przez Trochim, łącznie zmieniany 2 razy.
Nissan Patrol K160
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
moze :/pablo2303 pisze:Poza tym czy może to mieć wpływ na gorsze odpalanie jak postoi,
a to dość częsty przypadek co ty masz i u mnie było to tylko wymiana oringa i teraz jest suchuteńko

oring kosztuje drobne więcej Cie wyniesie koszt jazdy po niego do motoryzacyjnego

Trochim pisze:ok 0.50 zł (oring) i
Dzięki Trochim
Właśnie podejrzewam że może to być oring, bo zaczęło ciec jak auto nie chciało odpalić i długo kręciłem( okazało się że zawór odciął paliwo, a właściwie immobilizer). Przedtem pompa była suchutka, nawet kropelki ropki nie było.
Może jakieś wskazówki jak się do tego zabrać ewentualnie, może zaryzykuje
Odkręcić tę śrubę imbusową czy jak?
[ Dodano: 27 Paź 2007 16:25 ]
To_mas, całą górę pompy trzeba rozbierać?
Właśnie podejrzewam że może to być oring, bo zaczęło ciec jak auto nie chciało odpalić i długo kręciłem( okazało się że zawór odciął paliwo, a właściwie immobilizer). Przedtem pompa była suchutka, nawet kropelki ropki nie było.
Może jakieś wskazówki jak się do tego zabrać ewentualnie, może zaryzykuje

Odkręcić tę śrubę imbusową czy jak?
[ Dodano: 27 Paź 2007 16:25 ]
To_mas, całą górę pompy trzeba rozbierać?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
no tak musisz ją ściągnąć zeby móc wyjąć ten bolec bo oring wkładasz na bolec który wciskasz od wewnątrzpablo2303 pisze:To_mas, całą górę pompy trzeba rozbierać?

juz Ci poszukam gdzieś troche przydatnych fot

[ Dodano: Sob Paź 27, 2007 16:31 ]
tutaj masz pare fotek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... vernor+mod
na 2 foto widać ten bolec od gazu na który zakładasz ten oring

tu tez coś jest
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... vernor+mod
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości