Bęben trze o obudowe(tą która zakrywa bęben od węwnątrz)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzychu222231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 02, 2008 17:21
Lokalizacja: Barczewo
Kontakt:

Bęben trze o obudowe(tą która zakrywa bęben od węwnątrz)

Post autor: krzychu222231 » wt lip 28, 2009 21:08

Witam wszystkich :grin:

Mam taki oto problem :crazy:

Poprzedni właściciel jakimś cudem źle założył czop w tylnym lewym kole przykręcając go nie bezpośrednio do belki tylko między belką a czopem była obudowa całego bębna(czy jak to tam się zwie).Efektem tego było to że nie miałem ręcznego w tym kole oraz gdy wszystko dzisiaj rozebrałem zobaczyłem że szczęki zużywają się tylko w połowie :kac:

A więc zabrałem się do przykręcenia czopa tak jak ma być, przy okazji wymieniłem na nowe szczęki hamulcowe i cylinderki z dwóch stron.
Po złożeniu wszystkiego okazało się że w tym samym kole bęben trze na samym dole o obudowę(dość mocno) :grrr:

Teraz mam do was pytanie czy coś mogło się wykrzywić przez to że ten czop był źle założony i teraz trze???
Czy mogło dojść do tego że bęben w jakiś sposób się zwichrował i teraz jest taki problem??? Czy możliwe że to wina tej blaszki??
Dodam że czop jest ok gdyż kupiłem inny i po założeniu okazało się że jest taka sama sytuacja :crazy:
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 21:11 przez krzychu222231, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » wt lip 28, 2009 21:14

morze mu auto spadło z podnośnika i przegięło tą blachę


wyprostuj tą blachę lub kup na szrocie drugą


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » wt lip 28, 2009 23:25

krzychu222231 pisze:Poprzedni właściciel jakimś cudem źle założył czop w tylnym lewym kole przykręcając go nie bezpośrednio do belki tylko między belką a czopem była obudowa całego bębna
bo tak powinno być między belką a czopem jest osłona na bęben

[ Dodano: 28 Lip 2009 23:29 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/781 ... 7adb9.html


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr lip 29, 2009 09:19

Przemek pisze:bo tak powinno być między belką a czopem jest osłona na bęben
- nie nie do końca - do belki idzie najpierw czop, a potem na niego nałożona jest blacha montażowa. Moim zdaniem gościu źle poskładał, a potem, żeby nie było szczeliny podgiął ta blachę. Najlepiej wymienić na inną i powinno być ok.

[ Dodano: Sro Lip 29, 2009 09:22 ]
Z resztą nawet na fotce, którą dał Przemek widać, że łby śrub trzymających czop stykają się bezpośrednio z blachą montażową - czyli blacha jest nałożona na czop, a nie między czopem a belką.
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 09:22 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 302 gości