silnik gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Bob322
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob sty 28, 2006 11:55
Lokalizacja: modlin

silnik gaśnie

Post autor: Bob322 » ndz sty 29, 2006 19:36

Witam !
Jeżdźe VW GolfemII silnik 1,6 benzyna 1991 r. Znajomi twierdzą, że ten model jest jeszcze na gażniku. Nie wiem, może i tak jest. Zupełnie się na tym nie znam. Od jekiegoś czasu zaczęły się dziać dziwne żeczy. Samochód odpala bez najmniejszych problemów ( nadmienie, że dwa tygodnie temu wymieniłem przewody WN, świece, filtr powietrza, filtr paliwa), ale po nagrzaniu i po przejechaniu ok 20 km po włączeniu na tzw " luz" silnik gwałtownie traci obroty do 400, obroty skaczą 400-1100, po czym wracają do około 900. Bardzo często jest tak że samochód gaśnie. Po wyłączeniu i odczekaniu kilkunastu sekund uruchamiam bez problemów i mogę kontynuować jazdę. Uciążliwe jest to w czasie jazdy po mieście na światłach gdy muszę kikakrotnie go odpalać . Jak przytrzymam pedał gazu aby silnik mi nie zgasł obroty się ustabilizują. Od samego początku jak go kupiłem obroty były nie równe, ale silnik nie gasł, teraz gaśnie. Znajomy podpowiedzieał mi, że to może być uszkodzony silnik krokowy. Ale nie wiem jak to sprawdzić, ba nawet nie wiem gdzie to ustrojstwo się znajduje, nie mówiąc już o jego ewentualnym zdemontowaniu. Bardzo proszę Was o opinię i o ewentuale wytłumaczenie gdzie te silnik krokowy się znajduje . Pozdrawiam - Robert



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz sty 29, 2006 19:42

Bob322, jaki masz typ silnika - pierwsze dwie lub trzy litery jego numeru


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

przemas-p7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 16:07
Lokalizacja: Damasławek

Post autor: przemas-p7 » ndz sty 29, 2006 20:42

PN



Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » ndz sty 29, 2006 20:59

Ja mam tak samo tylko w RP


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » ndz sty 29, 2006 21:56

mam dokladnie ten sam kolpot co u was, normalnie w miescie to mam ochote go zostawic i jechac tramwajem, tak mnie to wpienia, nic tylko ciagle gasnie


dolaczam sie do prosby o pomoc! :(


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
gaweł
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt cze 17, 2005 19:00
Lokalizacja: Morzyczyn
Kontakt:

Post autor: gaweł » ndz sty 29, 2006 22:02

Ja tez tak mam. Moj byl na regeneracji gaznika wszystko bylo ok ale jak zaczely sie mrozy to znowu gasnie.


Moj variat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130528&start=0

pajakgdynia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pajakgdynia » ndz sty 29, 2006 22:05

Ten temat był ostatnio omawiany. Najczęściej stabilizator biegu jałowego jest winowajcą. Czasami podobno jakiś silniczek krokowy (a może to jest to samo..). Poszukajcie pierwsze hasło a znajdziecie ;)



Awatar użytkownika
pik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr mar 30, 2005 22:53
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: pik » ndz sty 29, 2006 22:11

Nie wiem dokladnie czy to to samo, ale mialem podobne objawy:
Silnik normalnie sie uruchamial. Po dodaniu gazu, puszczeniu, obroty spadaly do ok 400, potem jakby samochod sam sie wzbudzal i przyspieszal - obroty podskakiwaly do (nie pamietam) 1500, potem znow opadaly i przyspieszaly. Jednym slowem falowaly. Trwac to moglo nawet do minuty.
Swierzo odpalony silnik (z takimi objawami) charakteryzowal sie tym, ze dojezdzajac do zakretu wciskalem sprzeglo, (obroty spadaly), a dodatkowy skret kierownica (wspomaganie) powodowal obciazenie i samochod gasl na zakrecie...
Przerazowny pojechalem do ASO.
Sprawa byla prosta - brudna przepustnica!!!
Byl czarny brud dookola i sie nie domykala jak trzeba.
Od tego czasu (4 lata) sporadycznie przy wymianie filtru powietrza czyszcze ja szmata...
i nie mam juz z tym problemow.
Pozdro!


Only Good can judge me...

Bob322
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob sty 28, 2006 11:55
Lokalizacja: modlin

Post autor: Bob322 » ndz sty 29, 2006 23:09

Adamtd, Jeżeli chodzi o nr silnika to perwsze 3 znaki to PN2, a co z tym silnikiem krokowym ?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » pn sty 30, 2006 00:42

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=28745 sprawdz tez ten temat - moj - dokladnie ten sam porblem + dokladnie ten sam silnik - ja jeszcze nie znalazlem powodów tego gasniecia


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 131 gości