Turbina gwizda...w 1,6 1V dobrze, czy problem?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Alez mnie koledzy zarzucily odpowiedziamy!Co do Dawania w *#cenzura#* na zimnym i nie gaszenia po ostrym to temat jest mi znany i oczywisty.Moje zdziwienie wynika ino z tego,że nie gwizdało,a zaczęło,choć rzeczywiście jakby od 2000 obr. głośniej,chociaż przy delikatnej jeździe też śwista.P.S.Skąd by tu skołowac manometr do zbadania tego ciśnienia?Metodę pomiaru już obmyslałem,tylko tego zegara nie mam .POZDRO
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
albo kupić na allegro wskaźnik "boost" albo wskaźnik ciśnienia z Kujawskiej Fabryki Manometrów - model z tylnym króćcem do montowania w tablicach i wypełniony jakimś płynem zapobiegającym drganiom wskazówki. Wychodzi minimalnie taniej
[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 6:08 pm ]
jak chcesz to Ci dam namiary gdzie w Bialymstoku dostac bo sie dowiadywalem
[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 6:08 pm ]
jak chcesz to Ci dam namiary gdzie w Bialymstoku dostac bo sie dowiadywalem
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
naum, 15zl? co to za manometr?
[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 7:11 pm ]
http://allegro.pl/show_item.php?item=83271932 cos takiego poszukaj tylko z tylnym mocowaniem jesli chcesz tanio i jednorazowo
jak chcesz do auta to dobrze, zeby byl wypelniony gliceryna
[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 7:11 pm ]
http://allegro.pl/show_item.php?item=83271932 cos takiego poszukaj tylko z tylnym mocowaniem jesli chcesz tanio i jednorazowo
jak chcesz do auta to dobrze, zeby byl wypelniony gliceryna
Napisałem, że jeśli tylko jest potrzeba zmierzyć ciśnienie to wystarczy taki - to nie jest jakieś skomplikowane urzadzenie. Miał nalepkę z gazety Auto Świat - 1 miejsce w teście manometrów. A jeśli ktoś chce zamontować na stałe manometr w swojej gablocie to fakt, trzeb kupić taki w rodzaju jak podałeś w linku. Sam zamierzam taki kupić (-:
Koledzy to że nie wolno odrazu dawac ognia turbodieslem zanim sie silnik nie zagrzeje to 1-wsze przykazanie! Po ostrej jeździe trzeba dać silnikowi troszke spokojnie pochodzic na wolnych obrotach zanim sie go zgasi - a wynika to z tego że turbo jest smarowane olejem pod cisnieniem, po ostrej jeździe turbo ma kilkadziesiat tysięcy obrotów i gdy odrazu się zgasi motor to rozpedzona turbina chodzi wtedy na "sucho" , ta chwila pracy na wolnych pozwala turbinie zwolnic obroty przy zachowaniu smarowania olejem, po tej chwili na wolnych obrotach turbina ma juz na tyle małe obroty że mozna spokojnie zgasić silnik bez obaw że bedzie sie jeszcze długo kręciła bez oleju!golfir pisze:no tak wszystko sie zgadza troche sie nie zgadalismy a co do SB to mozna wyłaczac podobno od razu bo turbo jest chlodzone ciecza i pompka wymusza obieg ale jakos mi sie w to za bardzo nie chce wierzyc co o tym myslisz?
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 349 gości