Silnik traci moc
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik traci moc
Mam problem z moim golfem. W trakcie jazdy traci moc na dowolnym biegu. Jak dam gaz do końca to po kilku chwilach zaczyna znów jechać . Wymieniłem świece, przewody, pompę paliwa , filtr paliwa oraz silniczek krokowy. Podejrzewam czujnik Halla. Czy ktoś miał podobny problem ? Pomocy
sprawdź zapłon czy działa elektroniczne wyprzedzenie zapłonu
jedz do dobrego warsztatu na porządną lampę stroboskopowa z elektronicznie ustawianym kontem błysku
tylko przygotuj się i znajdź wartości wyprzedzenia zapłonu
bo możliwe ze czujnik halal siada i przestawia się zapłon
możliwe ze wtrysk się przycina ale to mało prawdopodobne
albo podepnij miernik pod lambde i się przejdź i napisz co się dzieje podczas braku mocy
czy idzie na jałowo czy bogato
jedz do dobrego warsztatu na porządną lampę stroboskopowa z elektronicznie ustawianym kontem błysku
tylko przygotuj się i znajdź wartości wyprzedzenia zapłonu
bo możliwe ze czujnik halal siada i przestawia się zapłon
możliwe ze wtrysk się przycina ale to mało prawdopodobne
albo podepnij miernik pod lambde i się przejdź i napisz co się dzieje podczas braku mocy
czy idzie na jałowo czy bogato
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Zapłon był ustawiany przez mechanika na lampie stroboskopowej ale twierdził że bardzo słabo reaguje.
[ Dodano: 27 Lip 2009 20:49 ]
Kolego możesz dokładnie napisać gdzie szukać tej sondy i jak to dokładnie sprawdzić.
Jestem laikiem i dopiero zaczynam poznawać mojego golfika
[ Dodano: 27 Lip 2009 21:02 ]
Mam silnik 1,4 ABD
[ Dodano: 27 Lip 2009 20:49 ]
Kolego możesz dokładnie napisać gdzie szukać tej sondy i jak to dokładnie sprawdzić.
Jestem laikiem i dopiero zaczynam poznawać mojego golfika
[ Dodano: 27 Lip 2009 21:02 ]
Mam silnik 1,4 ABD
gniazdo sondy jest za silnikiem przy prawym nadkolu na takiej blasze
jest o gniazdo 4 bolcowe
wepnij sie pod czarny kable bez odpinania wtyczki miernikiem ustawionym na zakres d 2 v
i przejedz się w momecie spadku mocy zerknij na miernik ile pokazuje
jesli 0 - 0,2 v to ubogo jesli 0,8 - 1 v to bogato
w normalnej pracy na rozgrzanym silniku powinno skakać od 0 - 0,2 do 0,8 - 1
jest o gniazdo 4 bolcowe
wepnij sie pod czarny kable bez odpinania wtyczki miernikiem ustawionym na zakres d 2 v
i przejedz się w momecie spadku mocy zerknij na miernik ile pokazuje
jesli 0 - 0,2 v to ubogo jesli 0,8 - 1 v to bogato
w normalnej pracy na rozgrzanym silniku powinno skakać od 0 - 0,2 do 0,8 - 1
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Jutro sprawdzę sondę. Rozumiem że jeśli wartości są inne niż opisałeś sonda jest do wymiany. Dodam tylko że kilka dni wstecz byłem na vag-u i pokazywał błąd na czujniku halla ale tylko na postoju.
[ Dodano: 28 Lip 2009 10:14 ]
Sonda lambda pokazuje wartości 0,526 - 0,527 na włączonym zapłonie. Przy zapalonym silniku wacha się od 0,277 - 1,033 największa wartość na wysokich obrotach. Niestety nie dane mi było sprawdzić wartości w czasie spadku mocy gdyż dziś od samego rana nie zdarzyła się taka sytuacja.
[ Dodano: 28 Lip 2009 21:52 ]
Przy normalnej jeździe kiedy silnik uzyskał ok 70-80 stopni, w czasie hamowanie silnikiem watrości spadły do maksymalnie -0,142
[ Dodano: 28 Lip 2009 10:14 ]
Sonda lambda pokazuje wartości 0,526 - 0,527 na włączonym zapłonie. Przy zapalonym silniku wacha się od 0,277 - 1,033 największa wartość na wysokich obrotach. Niestety nie dane mi było sprawdzić wartości w czasie spadku mocy gdyż dziś od samego rana nie zdarzyła się taka sytuacja.
[ Dodano: 28 Lip 2009 21:52 ]
Przy normalnej jeździe kiedy silnik uzyskał ok 70-80 stopni, w czasie hamowanie silnikiem watrości spadły do maksymalnie -0,142
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 21:53 przez GizmoXP, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 69 gości