Gumowe tuluje przedniego stabilizatora MkIV
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt sty 27, 2006 21:21
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
Po przejechaniu pierwszych 50tyś. MkIV musiałem je wymienić w ASO i zapłaciłem niecałe 120zł za wszystko. Na tych wymienionych zrobiłem 100tyś. no ale zima, ukryte dziury w kałużach zrobiły swoje. Teraz czeka mnie kolejny wydatek, bo znowy się tłucze - strasznie to irytujące. Myślę, że nie ma się co dziwić takie już mamy drogi. W R19 wymieniałem też co 50tyś, a w ClioII dopiero co 100tyś.
pozdrawiam
pozdrawiam
Jest to element nr 17.
Ja również podniosłem samochód z obu stron i wymieniłem je sam bez więkrzych problemów i bez kanału. (nie podnoś z jednej strony bo wtedy ciężko jest skręcić łączniki stabilizatora)
Krystian 120 zł w ASO czyste złodziejstwo, jak by nie patrzył zaoszczędziłem jakieś 80 zł!!
aha faktycznie przed zakupem musiałem zmierzyć średnice stabilizatora.
POWODZONKA!!
Ja również podniosłem samochód z obu stron i wymieniłem je sam bez więkrzych problemów i bez kanału. (nie podnoś z jednej strony bo wtedy ciężko jest skręcić łączniki stabilizatora)
Krystian 120 zł w ASO czyste złodziejstwo, jak by nie patrzył zaoszczędziłem jakieś 80 zł!!
aha faktycznie przed zakupem musiałem zmierzyć średnice stabilizatora.
POWODZONKA!!
- VW-Krzysiek
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:05
- Lokalizacja: OPR
- Kontakt:
Proponował bym sprawdzic swożnie miedzy zwrotnica i wachaczem. Mi tak samo stukalo jak jechalem po nierownym terenie.Wymienilem gumy stabilizatora i bez zmian. Okazaly sie wlasnie wybite te swoznie. Po wymianie jest ok.
Co do tych gum to moga sprawic klopot z zalozeniem, nie tak latwo zalozyc ta metalowa obejme na nowe gumy i przykrecic.
Co do tych gum to moga sprawic klopot z zalozeniem, nie tak latwo zalozyc ta metalowa obejme na nowe gumy i przykrecic.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt sty 27, 2006 21:21
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
No, no ... rzeczywiście różnica 80zł to zawsze coś, ale przed blokiem ciężko cokolwiek zdziałać. Ale popytam znajomych, może ktoś użyczy garażu.Chomik pisze:Jest to element nr 17.
Ja również podniosłem samochód z obu stron i wymieniłem je sam bez większych problemów i bez kanału. (nie podnoś z jednej strony bo wtedy ciężko jest skręcić łączniki stabilizatora)
Krystian 120 zł w ASO czyste złodziejstwo, jak by nie patrzył zaoszczędziłem jakieś 80 zł!!
aha faktycznie przed zakupem musiałem zmierzyć średnice stabilizatora.
POWODZONKA!!
Czy na rynku pojawiają się również "badziewiate" gumy?
pozdrawiam
Pewnie tak, ale jak kupujesz w sklepie motoryzacyjnym to raczej ich nie odróżnisz. Nawet jak zakładają ci je w ASO to nigdy niemasz pewności czy są rzeczywiście oryginalne. A co gorsza czy wogóle są nowe. Niewiem jak to jest w ASO VW (staram się unikać ze względów ekonomicznych), ale z Fiatem głośno o tym było.Krystian1974 pisze:Czy na rynku pojawiają się również "badziewiate" gumy?
[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości