luppo 1.2 TDi automat
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
luppo 1.2 TDi automat
witam!zakładm temat ponieważ w szukajce niema tego problemu którego szukam!Otóż chce kupić luppo 1.2 TDi w automacie i jest z nim taka magia że jak odpale auto wciśnie gaz to zero reakcji,nieprzyjmuje wogule gazu silnik wogule na obroty niewchodzi!na desce miga jakaś komenda "inspe..."co moze być tego przyczyną??czy podpięcie pod vaga wykaże jakiś błąd?wydaje mi sie że przyczyna w elektronice ale bardzo prosze o szybką pomoc w tej sprawie bo niewiem czy sie mam w to pakować!i ile moze wynieść naprawa takie usterki tak w ciemno!wiem że moze to być 300zł a może to być 5000!prosze o pomoc dzięki pozdro
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pewnie tak...*daniel* pisze:czy podpięcie pod vaga wykaże jakiś błąd
Na to pytanie nikt Ci tutaj nie odpowie,dopóki nie będzie diagnozy,a tak w sumie,to sam sobie już na to odpowiedziałeś*daniel* pisze:ile moze wynieść naprawa takie usterki tak w ciemno!wiem że moze to być 300zł a może to być 5000!

*daniel* pisze:silnik wogule na obroty niewchodzi
Czyli co,zero reakcji i tylko wolne obroty?
Może coś z linką od gazu?
Widziałem taki przypadek (brak reakcji na pedał gazu) w Audi A6. Pytanie, czy trzyma normalnie wolne obroty 860-910rpm, czy ma około 1200rpm? Bo w Audi trzymał 1200 i pozwalał na dojazd do serwisu. Oglądało to auto wielu speców w PL i DE i nikt nic nie potrafił naprawić. Właściciel naprawił, powód skorodowane kable do ECU, zatkane odpływy z podszybia, wilgoć w puszcze z ECU. Być może tu jest podobnie. Dodam jeszcze, że pedał gazu bezproblemowo możesz sprawdzić VAG'em.
pzdr
zyggy
pzdr
zyggy
pzdr
zyggy
zyggy
[quote="Michaś_1977"]Czyli co,zero reakcji i tylko wolne obroty?
Może coś z linką od gazu?
a to auto ma linke gazu??
myślałem że tam jest wsio elektronika.
zyggy, szczerze ci powiem że niezwróciłem nawet uwagi na obroty ale raczej były niskie w granicach 950- 1000 mrugała tylko ta komenda "inspe..." po wrzuceniu biegu auto stało w miejscu
zyggy, a to audi jak wrzuciliście bieg jechało wogule??widze że bardzo błache powody były w audi ale tak naprawde ciężko zdiagnowowac co naprawde go boli!aha właściciel dodał ze autem wrócił z niemiec na kołach wszystko było pięknie ładnie aż pewnego dnia taki zonk!ale mówi że jest nierez tak że wchodzi do auta zapala wrzuca bieg i jedzie jakby nigdu nic
Może coś z linką od gazu?
a to auto ma linke gazu??

zyggy, szczerze ci powiem że niezwróciłem nawet uwagi na obroty ale raczej były niskie w granicach 950- 1000 mrugała tylko ta komenda "inspe..." po wrzuceniu biegu auto stało w miejscu

Ostatnio zmieniony pn lip 27, 2009 10:28 przez *daniel*, łącznie zmieniany 1 raz.
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
, no tak zapomniałem dodać, że A6 samo sobie podnosiło obroty do 1200rpm na każdym biegu, ale to był manual. Tu faktycznie jest problem, bo automat bez wyższych obrotów nie pojedzie. Może to tylko problem pedału (potencjometru, bo linki to tu nie ma). Najprościej sprawdzić VAG'em.*daniel* pisze:a to audi jak wrzuciliście bieg jechało w ogóle??
pzdr
zyggy
pzdr
zyggy
zyggy
ciekawi mnie tylko jedno czy usterka jest tylko w tym pedale gazu że niedaje obrotów czy może komputer zlokalizował jakiś błond i poprostu niepozwala by odjechać lupiszonem bo mu sie krzywda stanie
bardzo ciekawe to jest!najpiej bedzie podjechać w vagiem

moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
zyggy, powiem tak, autko to stoi w komisie i jest zarejstrowane w kraju na naszych tablicach,z tego co gadałem z właćicielem komisu przywiózł go dla siebie ale kiedy lupiszon odmówił współpracy postanowil go sprzedać bo twierdzi że niby niema czasu sie nim zająć itd bleblebele..jako właściciel komisu niewierze żeby go niepodpinał pod kompa i niepróbował szukać usterki,bo cena jest naprawde bardzo zachęcajaca 2001rok i sam już niewiem czy sie pakować w to czy sobie odpuśćić bo licze sie ztym ze po zdiagnozowaniu usterki może mnie to kosztowć z 5000!nieoszukujmy się bo takie sa realia i okazje mogą nieraz słono kosztować
ale jak przysłowie mówi kto nieryzykuje ten niema 


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
A nie jest to informacja o terminie przeglądu?*daniel* pisze:na desce miga jakaś komenda "inspe..."
I nie jest przypadkiem tak, że jeśli pojawia się taka informacja to w którymś momencie sterownik odcina pedał gazu, uniemożliwiając dalszą jazdę?
Podpięcie pod VAGa powinno pokazać co mu dolega, ale jeszcze spróbowałbym skasować inspekcję i zobaczyć czy to przypadkiem nie jest powód takiej sytuacji.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
no właśnie dobrze by było jakby sie wypowiedział ktoś kto wie czy "INSPE" może unieruchomić pojazd czy niema takiej opcji?
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 20 gości