luppo 1.2 TDi automat

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

luppo 1.2 TDi automat

Post autor: *daniel* » ndz lip 26, 2009 11:44

witam!zakładm temat ponieważ w szukajce niema tego problemu którego szukam!Otóż chce kupić luppo 1.2 TDi w automacie i jest z nim taka magia że jak odpale auto wciśnie gaz to zero reakcji,nieprzyjmuje wogule gazu silnik wogule na obroty niewchodzi!na desce miga jakaś komenda "inspe..."co moze być tego przyczyną??czy podpięcie pod vaga wykaże jakiś błąd?wydaje mi sie że przyczyna w elektronice ale bardzo prosze o szybką pomoc w tej sprawie bo niewiem czy sie mam w to pakować!i ile moze wynieść naprawa takie usterki tak w ciemno!wiem że moze to być 300zł a może to być 5000!prosze o pomoc dzięki pozdro


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 26, 2009 17:43

*daniel* pisze:czy podpięcie pod vaga wykaże jakiś błąd
Pewnie tak...
*daniel* pisze:ile moze wynieść naprawa takie usterki tak w ciemno!wiem że moze to być 300zł a może to być 5000!
Na to pytanie nikt Ci tutaj nie odpowie,dopóki nie będzie diagnozy,a tak w sumie,to sam sobie już na to odpowiedziałeś :chytry:
*daniel* pisze:silnik wogule na obroty niewchodzi

Czyli co,zero reakcji i tylko wolne obroty?
Może coś z linką od gazu?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pn lip 27, 2009 08:00

Widziałem taki przypadek (brak reakcji na pedał gazu) w Audi A6. Pytanie, czy trzyma normalnie wolne obroty 860-910rpm, czy ma około 1200rpm? Bo w Audi trzymał 1200 i pozwalał na dojazd do serwisu. Oglądało to auto wielu speców w PL i DE i nikt nic nie potrafił naprawić. Właściciel naprawił, powód skorodowane kable do ECU, zatkane odpływy z podszybia, wilgoć w puszcze z ECU. Być może tu jest podobnie. Dodam jeszcze, że pedał gazu bezproblemowo możesz sprawdzić VAG'em.

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » pn lip 27, 2009 10:27

[quote="Michaś_1977"]Czyli co,zero reakcji i tylko wolne obroty?
Może coś z linką od gazu?
a to auto ma linke gazu?? :chytry: myślałem że tam jest wsio elektronika.
zyggy, szczerze ci powiem że niezwróciłem nawet uwagi na obroty ale raczej były niskie w granicach 950- 1000 mrugała tylko ta komenda "inspe..." po wrzuceniu biegu auto stało w miejscu :crazy: zyggy, a to audi jak wrzuciliście bieg jechało wogule??widze że bardzo błache powody były w audi ale tak naprawde ciężko zdiagnowowac co naprawde go boli!aha właściciel dodał ze autem wrócił z niemiec na kołach wszystko było pięknie ładnie aż pewnego dnia taki zonk!ale mówi że jest nierez tak że wchodzi do auta zapala wrzuca bieg i jedzie jakby nigdu nic
Ostatnio zmieniony pn lip 27, 2009 10:28 przez *daniel*, łącznie zmieniany 1 raz.


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pn lip 27, 2009 10:33

*daniel* pisze:a to audi jak wrzuciliście bieg jechało w ogóle??
, no tak zapomniałem dodać, że A6 samo sobie podnosiło obroty do 1200rpm na każdym biegu, ale to był manual. Tu faktycznie jest problem, bo automat bez wyższych obrotów nie pojedzie. Może to tylko problem pedału (potencjometru, bo linki to tu nie ma). Najprościej sprawdzić VAG'em.

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » pn lip 27, 2009 11:02

ciekawi mnie tylko jedno czy usterka jest tylko w tym pedale gazu że niedaje obrotów czy może komputer zlokalizował jakiś błond i poprostu niepozwala by odjechać lupiszonem bo mu sie krzywda stanie :bajer: bardzo ciekawe to jest!najpiej bedzie podjechać w vagiem


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pn lip 27, 2009 11:05

VAG prawdę ci powie (przynajmniej częściowo :chytry: )

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » pn lip 27, 2009 11:15

zyggy, powiem tak, autko to stoi w komisie i jest zarejstrowane w kraju na naszych tablicach,z tego co gadałem z właćicielem komisu przywiózł go dla siebie ale kiedy lupiszon odmówił współpracy postanowil go sprzedać bo twierdzi że niby niema czasu sie nim zająć itd bleblebele..jako właściciel komisu niewierze żeby go niepodpinał pod kompa i niepróbował szukać usterki,bo cena jest naprawde bardzo zachęcajaca 2001rok i sam już niewiem czy sie pakować w to czy sobie odpuśćić bo licze sie ztym ze po zdiagnozowaniu usterki może mnie to kosztowć z 5000!nieoszukujmy się bo takie sa realia i okazje mogą nieraz słono kosztować :grin: ale jak przysłowie mówi kto nieryzykuje ten niema :wink:


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pn lip 27, 2009 11:25

*daniel* pisze:na desce miga jakaś komenda "inspe..."
A nie jest to informacja o terminie przeglądu?
I nie jest przypadkiem tak, że jeśli pojawia się taka informacja to w którymś momencie sterownik odcina pedał gazu, uniemożliwiając dalszą jazdę?

Podpięcie pod VAGa powinno pokazać co mu dolega, ale jeszcze spróbowałbym skasować inspekcję i zobaczyć czy to przypadkiem nie jest powód takiej sytuacji.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pn lip 27, 2009 11:32

Wątpię, aby INSP powodowała unieruchomienie pojazdu, no ale kto wie :?

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » pn lip 27, 2009 14:54

no właśnie dobrze by było jakby sie wypowiedział ktoś kto wie czy "INSPE" może unieruchomić pojazd czy niema takiej opcji?


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » wt lip 28, 2009 07:35

Według mnie nie ma takiej możliwości, skoro nawet tryby awaryjne w różnych sytuacjach pozwalają na jazdę do serwisu. Zatrzymanie pojazdu byłoby zbyt niebezpieczne, podobnie jak opcje antyporwaniowe w alarmach.

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości