

a to taki sprytne urzedzenie w gazniku siedziało , no czego to helmuty nie wymysla

sorka za O T
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- o to troche zdziwiony jestem... Ciekawe po co on tam jest? Te info o parowaniu paliwa itp to szczerze mówiąc sam do tego doszedłem, ale wydaje mi się być rozsądne. A zasada działania tego termostatu jest taka sama? Też włącza wentylator tylko po wyłaczeniu zapłonu i na jakiś tam określony czas?Paweł Marek pisze:ja mam we wtrysku w 2E taki włącznik jak Lipek81
Paweł Marek pisze:tomeck, własciwie to ja przecież pisałem w tym temavcie o MK3, mam inny silniczek ale bedzie coś podobnego. Lokalizuj ten dodatkowy czujnik temperatury załączający wentylatory. To właściwie nie tyle czujnik tylko włącznik puszczający na sterownik wentylatorów masę po przekroczeniu danej temperatury
okey, sprobuje tak zrobic oczywiscie wtedy jak na wylaczonym zaplonie bedzie chlodzil zagrzany silnikPaweł Marek pisze:w chłodnicy jest zawsze. Odłącz mu wtyczkę jak wentylator chodzi niepożądanie długo. Jesli dalej bedzie chodził to włącznik w chłodnicy nie jest winien
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości