Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » ndz lip 26, 2009 16:39
mnichu33 pisze:jak zakładacie klamry(sprężyny) od kolektora do tłumika ??? jest jakiś przyrząd czy jakoś tak domowym sposobem
Ja jak już musiałem to zdejmować,to później brałem w miarę krótki śrubokręt,ale sztywny,przepuszczałem go przez otwór w klamrze (jest z jednej strony)i ciągnąc do góry zahaczałem klamrę w gnieździe.
A po co Ty to rozpiąłeś?
[ Dodano: 26 Lip 2009 16:40 ]
mnichu33 pisze:tak pytam bo widziałem jak to czyścić w turbinach ze zmienną geometrią
To już jest inna para butów...
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm + Climatronic + grzane skóry i inne wodotryski
-
Gwardia
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt lut 10, 2009 12:23
- Lokalizacja: okolice Opatowa/Kielce
-
Kontakt:
Post
autor: Gwardia » ndz lip 26, 2009 16:49
A po co Ty to rozpiąłeś?
Jeśli kolega się stosował do rad mądrych książek to tam jest napisane zeby to rozpiąć do zdjęcia głowicy
-
mnichu33
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: mnichu33 » ndz lip 26, 2009 16:56
no tak - zdejmowałem głowicę i rozpinałem .... a można ją zdjąć bez rozpinania? odkręcać kolektor ? ciężka sprawa chyba - pierwszy raz to robię więc pytam
-
Gwardia
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt lut 10, 2009 12:23
- Lokalizacja: okolice Opatowa/Kielce
-
Kontakt:
Post
autor: Gwardia » ndz lip 26, 2009 17:09
Ja też pierwszy raz w zyciu zdejmowałem głowice.
Tez zabierałem sie za rozpinanie ale na moje "szczęście" dostęp do drugiej strony był tak kiepski ze sie poddałem i dprułem wydech od turbiny
-
mnichu33
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: mnichu33 » ndz lip 26, 2009 17:20
tzn co odkręcałeś turbo i zostało z tłumikiem ? bo nie kumam tam chyba inaczej się nie da ... daj jakieś foto bo nie kumam ....
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
mnichu33
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: mnichu33 » ndz lip 26, 2009 21:18
Michaś_1977 pisze:mnichu33 pisze:tzn co odkręcałeś turbo i zostało z tłumikiem ? bo nie kumam tam chyba inaczej się nie da ... daj jakieś foto bo nie kumam ....
Przecież wystarczy odkręcić 4 śruby i kolanko zostaje z wydechem,a turbo schodzi razem z głowicą
jutro sprawdzę ... ale ja tam widziałem tylko 4 śruby na klucz 12 co turbo trzymają do kolektora ... jakoś powalczę z tymi obejmami jak już będę składać ...
-
ronuch
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
Post
autor: ronuch » ndz lip 26, 2009 21:24
ja je zakładam tak: wkręcam w imadło dość mocno jedna stronę potem biorę jakiś pręt i wkładam w otwór po drugiej stronie i rozciągam, potem wkładam do środka śrubę (nie pamiętam jakiej długości) i delikatnie popuszczam tak zeby mi sama nie wyszczeliła i żebym nie stracił zębów a potem to zakładam w aucie i uderzam w zewnętrzna część i śruba wyskakuje
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
-
mnichu33
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: mnichu33 » ndz lip 26, 2009 21:34
tak będę próbował zakładać
-
ronuch
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
Post
autor: ronuch » ndz lip 26, 2009 21:39
jutro ci napisze jakiej dlugosci mialem srube
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
-
mnichu33
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: mnichu33 » pn lip 27, 2009 19:25
ok dzięki bardzo - mam jeszcze 1 pytanko .....strasznie się grzał wręcz gotował golfik ... był słabawy jakiś ...termostat wymieniony i dalej się grzał - gdy zdemontowałem głowicę to po uszczelce nic nie było widać
, głowica poszła do planowania i sprawdzenia szczelności - czy jeszcze może być inna przyczyna grzania ?
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
mnichu33
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: mnichu33 » pn lip 27, 2009 21:19
Michaś_1977 pisze:mnichu33 pisze:czy jeszcze może być inna przyczyna grzania ?
Za wczesny kąt wtrysku.
A jak go opóźnić ?
-
Gwardia
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt lut 10, 2009 12:23
- Lokalizacja: okolice Opatowa/Kielce
-
Kontakt:
Post
autor: Gwardia » wt lip 28, 2009 15:14
A co do tej metalowej uszczelki...Zamówiłem tą od golfa 90km...ale mam pytanie: czy poza tym ze ma deko większe otwory pasuje bez innych przeróbek?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 115 gości