ladowanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mobilek153
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 16:26
Lokalizacja: kołobrzeg

ladowanie

Post autor: mobilek153 » ndz lip 26, 2009 16:42

witajcie koledzy zerwal mi sie pasek napedzajacy alternator zapalila sie kontrolka ladowania a w raz z nia kontrolka od oleju a obrotomierz pokazywal 0 obrotow mimo ze silnik pracowal czy to jest normalne ze po zerwaniu paska zapalila sie kontrolka oleju?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 26, 2009 17:33

Więc tak,kontrolka ładowania musi się świecić jak pasek jest zerwany,nie ma innej opcji,obrotek jest zasilany od altka,więc też nie ma prawa hulać,a co do kontrolki oleju,to świeci chyba dlatego,że nastąpił spadek napięcia i komputer wariuje (lub przeszedł w tryb awaryjny).


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mobilek153
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 16:26
Lokalizacja: kołobrzeg

Post autor: mobilek153 » ndz lip 26, 2009 21:07

to jest zwykly dieselek z 95 bez komputera,ale slyszalem ze tym paskiem napedzana jest tez pompa oleju pewnie dlatego sie olej swiecil.dzieki za odpowiedz



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 26, 2009 21:32

Pompa olejowa napędzana jest od wałka pośredniego,a on napędzany jest paskiem rozrządu :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lip 26, 2009 22:21

Bardzo proste,świeci się kontrolka oleju ,bo licznik nie widzi obrotów silnika,a te w dieslu są z alternatora.Załóż nowy pasek i wszystko wróci do normy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości