notlauf przy rozpędzaniu głównie pod wzniesienia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
notlauf przy rozpędzaniu głównie pod wzniesienia
Witam!
W kwietniu br. miałem regenerowaną turbinkę w swoim Golfie IV Variant AXR 115KM przebieg 150 tys. (była cała w oleju). Po tym zabiegu około miesiąca bezawaryjnej jazdy autko znowu zaczęło tracić moc przy około 2100 obrotach - moc wraca po ponownym uruchomieniu silnika, przed regeneracją traciło przy około 3000 obr.
Diagnoza Vagiem wykazuje błąd: 17964 - interpretacja: Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji, lub: Regulacja ciśnienia doładowania - przekroczona dolna granica regulacji.
Został wymieniony zawór N75 o numerze 1J0906627B na zamiennik: 1K0906627A Pierburg (wskazany przez ETKA). Około miesiąca półtorej było bez notlaufów. Po przejechaniu niecałego 1000 km problem ponownie powrócił i coraz bardziej się nasila. Nadmieniam, iż regeneracja oryginalnego N75 nic nie dała - odcinał jak szalony. Szczelności wężyków sprawdzone organoleptycznie - bez przedmuchów.
Odcięcia występują głownie przy podjazdach pod wzniesienia, rzadkością jest notlauf na prostej. Nie mam możliwości zrobić logów w najbliższym czasie, więc proszę o poradę co jeszcze można sprawdzić aby wyeliminować te nieszczęsne notlaufy? Czy mógł ten nowy N75 paść po tak krótkim użytkowaniu?
Pozdr
W kwietniu br. miałem regenerowaną turbinkę w swoim Golfie IV Variant AXR 115KM przebieg 150 tys. (była cała w oleju). Po tym zabiegu około miesiąca bezawaryjnej jazdy autko znowu zaczęło tracić moc przy około 2100 obrotach - moc wraca po ponownym uruchomieniu silnika, przed regeneracją traciło przy około 3000 obr.
Diagnoza Vagiem wykazuje błąd: 17964 - interpretacja: Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji, lub: Regulacja ciśnienia doładowania - przekroczona dolna granica regulacji.
Został wymieniony zawór N75 o numerze 1J0906627B na zamiennik: 1K0906627A Pierburg (wskazany przez ETKA). Około miesiąca półtorej było bez notlaufów. Po przejechaniu niecałego 1000 km problem ponownie powrócił i coraz bardziej się nasila. Nadmieniam, iż regeneracja oryginalnego N75 nic nie dała - odcinał jak szalony. Szczelności wężyków sprawdzone organoleptycznie - bez przedmuchów.
Odcięcia występują głownie przy podjazdach pod wzniesienia, rzadkością jest notlauf na prostej. Nie mam możliwości zrobić logów w najbliższym czasie, więc proszę o poradę co jeszcze można sprawdzić aby wyeliminować te nieszczęsne notlaufy? Czy mógł ten nowy N75 paść po tak krótkim użytkowaniu?
Pozdr
Ostatnio zmieniony ndz lip 26, 2009 10:22 przez gstw, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
do scols11
odcina przy około 2100 obrotach, a błąd odczytany Vagiem to 17964 - interpretowany jako niedoładowanie.
do DANIEL LHR
Był przeganiany powyżej 3000obr. ale nic to nie dało
Być może 110KM, ale jeden z mechaników powiedział, że to 115KM.
Czyli pozostaje pewnie zrobić logi dynamiczne i je zinterpretować, bo inaczej będzie ciężko z diagnozą ?
odcina przy około 2100 obrotach, a błąd odczytany Vagiem to 17964 - interpretowany jako niedoładowanie.
do DANIEL LHR
Był przeganiany powyżej 3000obr. ale nic to nie dało

Być może 110KM, ale jeden z mechaników powiedział, że to 115KM.
Czyli pozostaje pewnie zrobić logi dynamiczne i je zinterpretować, bo inaczej będzie ciężko z diagnozą ?
- Ceglarz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 643
- Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
- Kontakt:
Nie masz nigdzie nieszczelności, gruszka chodzi płynnie? Zrób logi będzie prościej. AXR to 101KM.
Ostatnio zmieniony ndz lip 26, 2009 12:34 przez Ceglarz, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości