avf duze spalanie fis'a i problem z paleniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

avf duze spalanie fis'a i problem z paleniem

Post autor: ronuch » sob lip 25, 2009 21:12

Jak w temacie niedawno kupiłem Passata z silnikiem avf 131ps i mam problem bo jechałem golfem mk4 z tym samym silnikiem i tam na kompie pokazuje spalanie 0,5 0,7 l/h na postoju a u mnie 1,6 1,7 l/h jak włączę klimę oczywiście więcej. Ogólnie spalanie tez mi nie wychodzi ciekawie bo ok 7-7.5 l/100km ale przy prędkości ok 70-80 km/h na piątym biegu i to w dodatku trasa. Mam tez problem z paleniem na ciepłym silniku tzn. zapala ale od razu gaśnie a jak przytrzymam go na kluczyku ok 3-4 s to będzie chodził (zauważyłem ze problemy zaczynają sie od temp ok 85st Celsjusza płynu chłodzącego) na zimnym pali jak lala z tym ze ostatnio przy 20st na zewnątrz przez 2 s troszkę nie równo pracował ale potem ok. Dziś pożyczyłem kabelek (polski vag) i podłączyłem sie do auta wyskoczył mi błąd 18062 skasowałem go ale nic sie nie zmieniło i narazie nie pojawił sie ponownie! co dalej co mam sprawdzić - do tej pory miałem tylko same mk2 wiec z vagiem nie miałem dotyczenia Obrazek tu jest na zimnym silniku
Obrazek a tutaj doczytałem potem i już ciepły


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » ndz lip 26, 2009 01:43

masz trochę duży odchył kąta synchronizacji.. powinien być jak najbliżej 0.. a u Ciebie jest 1,1 - 1,7CF. U mnie przy takim kącie też palił bardzo dużo, zarówno na kompie jak i w rzeczywistości



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » ndz lip 26, 2009 06:49

myślisz ze jak podreguluje kat to będzie mniej palił i lepiej zapalał na ciepłym - bo tak jak pisałem on zapala i od razu gaśnie (dużo czytałem o ciężkim zapalaniu tdi na ciepłym ale tam nie łapał im w ogóle czyli rozrusznik nie rozpędził sie do 200obr/min) a co z tym błędem - od czego on??
które gropy jeszcze porobić żeby wiedzieć w jakim stanie jest silnik i czy da sie sprawdzić oryginalny stan licznika?? - z vaga jestem strasznym laikiem :)


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości