Uszczelaka spod pokrywy zaworów a olej na pasku rozrządu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Uszczelaka spod pokrywy zaworów a olej na pasku rozrządu

Post autor: Per » sob sty 28, 2006 20:10

Witam
Niedawno wymieniłem uszczelkę spod pokrywy zaworów olej lał na wszystki strony, kupiłem
nową gumową i wszystko git
Nastepnie przyszła pora na rozrząd bo rolki buczały jak barany na pastwisku
Po zdjęciu obudowy widać było olej przy pasku rozrz... może przez walnietą uszczelkę pokrywy zawor...a może przez simering
Czy jest możliwe żeby przez uszczelkę no bo pasek rozrzą... jest dość szczelnie obudowany]
:smoke:



Pikus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:58
Lokalizacja: RYBNIK
Kontakt:

Post autor: Pikus » sob sty 28, 2006 20:23

Sciagnij pokrywe paska, odpal auto i patrz czy sie poci na zimeringu chodzi mi o zimering na walku rozzadu



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob sty 28, 2006 20:34

Jak wymieniałeś uszczelkę podklawiaturą to wytarłeś cały blko silnika, też pod rozrządem? A teraz i tak musisz wszystko powycierać i zobaczyć skąd zacznie cieknąc


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » sob sty 28, 2006 20:40

Wyczyściłem wszelkie badziewie co wyglądało i przypominało olej silnikowy
a olej prawdopodobnij spływał z góry i zbierał się w okolicy zimeringu


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob sty 28, 2006 20:59

Jak wymieniasz rozrząd to zainwestuj w nowe simeringi tak przy okazji wymiany rozrządu i po problemie .Rozrząd necierpi oleju więc moim zdaniem zrób co trzeba odrazu .



Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » sob sty 28, 2006 21:14

Sprawdzę czy nie ma przecieków
Zimering jesli padł to olej napewno z jego winy wycieka teraz, bo uszczelka trzyma.
Piszę bo może ktoś miał taki defekt i potwierdzi to że cieknący olej z uszczelki może dostać się w okolice paska.
Bo jeśli pierd.... mi zimering to pasek padnie a wtedy zaworki jedynie do puzonu.

[ Dodano: Sob Sty 28, 2006 20:24 ]
Zimering padniety może oznaczać albo starość albo przedmuchy
Chyba starość bo zbiera się tak jak na diesla z wolnosącym silnikiem i pośrednim wtryskiem przystało


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob sty 28, 2006 22:14

Jak dziś jest dobry simering to jaką masz gwarancje że po wymianie rozrządu Ci po tygodniu nie padnie ??? Dlatego doradzam abyś odrazu je też wymienił to nie majątek a będziesz miał pewność.Rób jak chcesz.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob sty 28, 2006 22:24

Tomasz ma racje bo to 6 czy 9 złotych - nie pamietam w tej chwili. Ja przynajmniej wymieniałem właśnie z paskiem, ale mnie troszkę rosił


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » ndz sty 29, 2006 13:31

Jest jakiś problem przy wymianie, czy to operacja dziecinnie prosta


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz sty 29, 2006 23:00

Możesz mieć problemy z odkręceniem kół rozrządu a tak poza tym to jest prościzna



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn sty 30, 2006 14:35

Tylko jak będziesz wydłubywał simering, to nie zrób rysy na wałku rozrządu, bo będzie się lało i żadem zimering nie pomoże.

A cieknie bo starość, przedmuchy, ale też zużycie simeringu i samego wałka, bo simer nacina stopniowo rowek na wałku. Dlatego w starych silnikach z dużym przebiegiem simering nie wytrzymuje tak długo jak w nówce.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » pn sty 30, 2006 23:17

A co z uszczelnieniem wału korbowego.
Wiem że są tzw. pierścienie uszczelniające, ten przy pasku to ,,przedni"
Czy duży przepieg klsyfikuje go do wymiany


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt sty 31, 2006 00:13

Lepiej wymień oba szkoda roboty jak póżniej puści.Wszystko za jednym zamachem



Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » wt sty 31, 2006 21:04

Dzięki za pomoc
Sprawdze co trzeba, jeżeli będą przecieki to wymiana uszczelnien nie unikniona


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości