Pytanie o temperature altelnatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt lut 10, 2009 12:23
- Lokalizacja: okolice Opatowa/Kielce
- Kontakt:
Pytanie o temperature altelnatora
Witam wszystkich
Mam pytanie: jak bardzo nagrzewają sie u was altelnatory po przejechaniu dłuższej trasy??
U mnie założyłem jakiś czas temu nowy pasek ale po przejechaniu dłuższej trasy altek był bardzo gorący a pasek nie był napięty tak jak wcześniej. Stąd wnioskuje ze cos musi byc nie tak
Mam pytanie: jak bardzo nagrzewają sie u was altelnatory po przejechaniu dłuższej trasy??
U mnie założyłem jakiś czas temu nowy pasek ale po przejechaniu dłuższej trasy altek był bardzo gorący a pasek nie był napięty tak jak wcześniej. Stąd wnioskuje ze cos musi byc nie tak
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Gwardia, to normalne ze jest goracy, ja nie mog dotknac rozpórki po dłuzszej jezdzie, mamy lato , mamy wysoki temp. wiec nic dziwnego ze altek lapie temp, zdejmij pasek , zobacz czy lekko smiga , dla pewnosci i jak jest lekko to sie nie przejmuj ma byc ciepły, raz ze sie grzeje pod maska , dwa ze jakies tarcie zawsze tam wchodzi w rachube itd .
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
tarci szczotek to akurat nie wytwarza takij tempGwardia pisze:No wiem wiem tarcie szczotek itp..
a silnik tez masz gorący ??Gwardia pisze:ale on jest cały gorący..
zalezy jaki pasek kupiłes sprawdz czy naciag altrnatora sie nie luzuje.Gwardia pisze:i czy to normalne ze po przejechaniu 200km musze podciągnąć pasek?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
koledzy to zadne tarcie tylko nagrzewanie sie uzwojeń alternatora
mozna powiedzieć ze pole magnetyczne które zamienia sie w pole elektryczne wytwarza w przewodach strate energetyczną która jest poprostu ciepłem
im większa obciązenie altka tym wieksza temperatura
ja założyłem wspomaganie i alternator mam 2cm od kolekt i nagrzewa sie w miejscu plastikowej osłony w jednym miejscu do temperatury nawet 80 stopni
a cały altek ma z 70 stopni , trudno sie dotknąć
mozna powiedzieć ze pole magnetyczne które zamienia sie w pole elektryczne wytwarza w przewodach strate energetyczną która jest poprostu ciepłem
im większa obciązenie altka tym wieksza temperatura
ja założyłem wspomaganie i alternator mam 2cm od kolekt i nagrzewa sie w miejscu plastikowej osłony w jednym miejscu do temperatury nawet 80 stopni
a cały altek ma z 70 stopni , trudno sie dotknąć
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
ja z kabelków nie jestem gut ale probowalem uswiadomic koledze , z w takiej temperaturze jakie mamy latem pod maska to nawet płyn do spryskiwaczy bedzie sie gotował altrnator oprocz tego ze wytwarza swoje ciepło , ta jak mowisz, pochlania je jeszcze od "atmosfery" jaka panuje pod maskadziabi3 pisze:mozna powiedzieć ze pole magnetyczne które zamienia sie w pole elektryczne wytwarza w przewodach strate energetyczną która jest poprostu ciepłem
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
alternator
Chłopaki mają rację, alternator jest gorący i to jest normalne, nawet jeżeli przejedziesz 15 km. też myślełem, że to jest problem. spaliło mi się uzwojenie wirnika, wymieniłem na nowe, w między czasie pożyczyłem zlternator od kumpla i mówię mu, że też pewnie mu się zaraz spali, bo się grzeje ale po wymianie na nowy było tak samo ciepło, więc to norma.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 395 gości